Tietsikka/kuvat/siirtäminen...auttakaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokeilen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokeilen

Vieras
Mul on vanhalla läppärillä kaikki kuvat, mut haluaisin siirtää ne toiselle koneelle. Tällä toisella, uudella koneella ei ole mitään kuvankäsittelyohjelmaa, mut mulla on kyl yks cd, missä on ohjelma. Eli onko tää oikea tapa tehä hommat: otan tyhjän cd:n ja laitan sen koneeseen, missä ne kuvat on. Siirrän ne sinne(mikä se asema on?). Sit otan sen cd:n missä on se kuvankäsittelyohjelma ja ajan sen uudelle koneelle, jonka jälkeen laitan kuvacd:n sisään ja sit olis valmista, vai? Vielä sellanen kysymys, että kuinka saan kännykästä kuvat koneelle? Pitääkö olla joku Nokia-ohjelma(mulla Nokian kännykkä) vai miten ja meneekö ne kännykän kuvat sinne samaan kun ne cd:n kuvat vai jonnekin muualle? Auttakaa pliis joku...

Voit siirtää kuvat myös muistitikulla tai ulkoisella kovalevyllä. Kuvankäsittelyohjelmaa ei tarvitse asentaa jos et sitä käytä. Kännykän kuvat siirtyy koneelta toiselle jos ne koneessa on. Jos ovat kännykässä niin liitä kännykkä johdolla tietokoneeseen tai lähetä bluetoothilla jos tietokoneesta löytyy vastaanotin.

Kumpi on edullisempi, tikku vai cd? Mikä on ulkoinen kovalevy? Tartten ehdottomasti käsittelyohjelman kuvilleni. Kuis toi bluetooth toimii, ei hajuakaan, mut kyl mul on se... Kiitoksia avusta.

Tuota, eiköhän olisi parempi jos antaisit jonkun tehdä tuon työn jolla on edes jonkinlainen käsitys tietokoneesta ja tietojen käsittelystä ?

Auton korjauksesta ja huollostakin maksetaan, miksipä ei siis näistä asioista myös ?

Tuota, eiköhän olisi parempi jos antaisit jonkun tehdä tuon työn jolla on edes jonkinlainen käsitys tietokoneesta ja tietojen käsittelystä ?

Auton korjauksesta ja huollostakin maksetaan, miksipä ei siis näistä asioista myös ?

Mä olen kyl tähän mennessä saanut kaikki asiat hoidettua itse ja mitä vikaa on kysellä ja siten oppia ite. Lähen just ostamaan tikkua/cd:tä ja aion kokeilla, en ole kuitenkaan niin tollo, kaikkia termejä en vaan ymmärrä. Hyvä, että sulla on asiat hallussa, kyl mullakin varmaan parin tunnin päästä. Kiitti kannustuksesta.

Mä olen kyl tähän mennessä saanut kaikki asiat hoidettua itse ja mitä vikaa on kysellä ja siten oppia ite. Lähen just ostamaan tikkua/cd:tä ja aion kokeilla, en ole kuitenkaan niin tollo, kaikkia termejä en vaan ymmärrä. Hyvä, että sulla on asiat hallussa, kyl mullakin varmaan parin tunnin päästä. Kiitti kannustuksesta.

Ei siinä mitään vikaa ole kysellä _Googlelta_ .
Netti on täynnä ohjeita ja olisi hyvä tehdä edes jonkinlainen yritys tietojen etsimiseksi eikä suoraan kysyä valmiita ohjeita muilta.

Eli on eroa 'kaikkien asioiden _itse_ hoitamisessa' ja sen välillä että saat valmiit ohjeet palstalta.

Mutta joo, käytä sitä USB tikkua.

Yhteistyössä