Tietokoneapuja???? Google mail...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MorbidMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MorbidMama

Aktiivinen jäsen
05.05.2007
17 832
1
36
Työnantaja lähettää palkkalaskelman sähköpostiini ekaa kertaa ja antaa samalla salasanan...mut mihin ihmeeseen se salasana pitää näpytellä kun google ei avaa sellaista kohtaa missä ssanaa kysytään..enkä mie löydä.
:'(

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23218657:
Nyt ei oikein aukea että minkä salasana. GMailin vai jonkun muun.

Ei vaan sen palkkalaskelman. Ne kertoo sen salasanan mulle, mutta kun klikkaan kohdasta 'avaa' niin tulee tämä teksti: Sorry the documet is password- protected and can not be viewed

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23218725:
Ookke, koita niin että lataat sen dokumentin ensin omalle koneellesi ja avaat vasta sitten.

Ei sekään onnistu. Mutta aattelin tuossa, että jospa mun pitääkin kirjautua ekaks työnantajan sivuilla ja sitten vasta yrittää avata...

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23218841:
hhmmm... onkohan sulla sama ohjelmaversio Acrobat Readerista kuin millä se on salattu?

Niin siinä voi olla jotain kämmiä...mä taidan huomenna soitella työnantajalle ja selvittää asiaa. Mutta kiitti sulle avusta! =)

[QUOTE="tööt";23218865]Siis tallennat sen liitteen ja sen jälkeen avaat sen ja annat salasanan sitä kysyttäessä[/QUOTE]
Näin minäkin ehdotin mutta käsitin että ohjelma ei missään vaiheessa edes tarjoa sitä salasanalootaa.

Yhteistyössä