tietoa painonvartijoista???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanjan -80 harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tanjan -80 harmaana

Vieras
Viime keväänä laihdutin melkein 25 kg painonvartijoiden kirjekurssilla. Nyt on lakettuaika käsillä ja haluaisin tietää onko imettäjille oma pistetaulukko? En halua sitä 25 kg takaisin ja vielä olisi ylipainoa 20 kg tiputettavaksi. Tiedän ettei tahti voi mitenkään olla läheskään sama kuin viimekeväänä kuin nyt pitää ravintoa riittää pienelle imeväiselle.
Eli jos tiedätte jotain niin kiitos kovasti!

Imettäville lisätään pisteitä muistaakseni 10 siihen annettuun pistemäärään. Mutta emmä heti imetyksen alussa lähtis tuohon leikkiin.. odottele kuukausi pari ja vasta sitten. Maidontuotanto tasaantuu.

Esikoisen kanssa imetys sujui alusta asti tosi hyvin ja samaa toivon tälläkin kertaa. Ajattelinkin sitten joskus helmikuun lopulla aloittaa pisteiden laskun, mutta liikunnan aloitan heti , kun olo sellainen että pystyy. Toki ensimmäiset viikot meni esikoisenkin kans välilihaa parannellessa. Eli ei ihan lenkkeily huvita!

mulla ei ole mitään ryhmää 150 km lähempänä, ja kohta 2 lapsen äitinä kotona on pakko onnistua. Meinaan aloittaa kuntouttamisen heti kun synnytyksen jälkeen on vointi lähempänä normaalia ja pisteiden laskun aloitan kun imetys on alkanut kunnolla.

munkin ois tarkoitus aloittaa laihduttaminen. sain kirjekurssi paketin äidiltäni. pitäisi saada 20kg pois. valitettavasti oon ollu niin väsynyt kun vauva 6vko valvottaa yöllä niin paljon ja esikoinen 1v10kk pitää päivällä huolen ettei saa levätä. joka päivä olen pettynyt itseeni kun en ole jaksanutkaan lähteä kävelylle.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.12.2005 klo 21:28 tinkerbell kirjoitti:
munkin ois tarkoitus aloittaa laihduttaminen. sain kirjekurssi paketin äidiltäni. pitäisi saada 20kg pois. valitettavasti oon ollu niin väsynyt kun vauva 6vko valvottaa yöllä niin paljon ja esikoinen 1v10kk pitää päivällä huolen ettei saa levätä. joka päivä olen pettynyt itseeni kun en ole jaksanutkaan lähteä kävelylle.

Elä tuosta huoli. Ei saa ottaa ylimääräistä huonoa omatuntoa, jos voimat on muutenkin vähissä. Eihän sitä tartte välttämättä kävelyllä aina käydä, mee lasten kans vaikka muuten vaan pihalle. Toinen nukkuu ja toinen peuhaa, saat vähän raitista ilmaa ja ehkä siitä sitten piristyy sen verran että jaksaa lähteä heittään pikkuhurun.

Mutta älä vielä murehdi, sulla on niin pieni vauveli vielä ettei sun tarttiskaan alkaa mitään himoliikuntaa suorittamaan! Minäkin olin synnytyksen jälkeen varmaan 4vkoa sisällä, ja mulla on sentäs vaan yksi lapsi...

Yhteistyössä