tietävä ilme ja nenän taputus sormella -mitä tarkoittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä kysymys

Vieras
Tyhmä kysymys, mutta häiritsee kun en tiedä.

Mitä siis tarkoittaa, jos esim. kaksi ihmistä istuu pöydässä, ja toinen heistä vaikka katsoo pitkään jotain ohikulkevaa tyyppiä, ja sen jälkeen tämä toinen virnuilee tietävän näköisenä ja taputtaa sormella nenäänsä? Siis onks se jotain että " mä huomasin ton" vai mitä ihmettä?

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kysymys;27774376:

Mitä siis tarkoittaa, jos esim. kaksi ihmistä istuu pöydässä, ja toinen heistä vaikka katsoo pitkään jotain ohikulkevaa tyyppiä, ja sen jälkeen tämä toinen virnuilee tietävän näköisenä ja taputtaa sormella nenäänsä? Siis onks se jotain että " mä huomasin ton" vai mitä ihmettä?

nanny mc pee...kuka ees tekee noin!:)

tuon tarkoittavan eleenä samaa kuin sanoisi minä ymmärrän tai jos ymmärsit mitä tarkoitan. Siis tällön ilman sanoja, mutta tuon esimerkin yhteydessä ehkäpä ohikulkenut ihminen oli ollut jotenkin keskusteluun relevantti, minkä vuoksi nenän kosketus ele. (?)

Nenänpään taputus sormella on englantilaisille merkki jonkin asian luottamuksellisuudesta. Italialaiset koskettavat sormella nenänpäätään halutessaan kertoa jolle kulle, että tämän on syytä olla varuillaan.

Yhteistyössä