Tietääkö miehesi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taidan kuulua ns.onnekkaiden joukkoon siltä osin, et suurin osa miehistä ON tienny mitä tekee. Ne loput eivät edes tahtoneet tietää/oppia "tosimies" vian takia. Ja kyllä esileikissä olen saanut miehen kanssa useita kertoja. Kerran lähetyssaarnaajassakin, mutta takaapäin on nautinnollisempi vaikkei siitä juurikaan 'saa'. Mut niin, riippuu miehen innosta... osaavan miehen käsissä saan ejakulaation, itse en.

Mies on herkkä oppimaan. ihan kuumimmalla hetkelläkin kun kuiskaa, että tehdään näin tai tee niin, niin oppi menee perille. Seuraavalla kerralla ei neuvoja enää kaivata. ja kyllä mieskin voi jotain opettaa.
ps. Eli nuorena ja kokemattomana jos onni suo hiemankin kokeneemman kaverin, niin siinä oppii nainenkin. Näin on tapahtunut.

Ajatelkaapa miehet kuinka paljon naiset ns. Uhraa teidän nautintonne vuoksi? Samaa ei voi sanoa monestakaan miehestä, mikä paljastui monen miehen viestistä. Itse osaan saada itselleni orgasmin, mutta jos en miehen kanssa itse ns. Hoitele samalla itseäni en saisi. Olen varmasti alle 10 kertaa saanut miehen kanssa orgasmin ja oma mies ehkä saanut minulle n. 5 kertaa. Tämä johtuu tietysti siitä, että mieheni ahdistuu, jos rupean neuvomaan häntä kuinka haluaisin että kosketaan. Jos haluan, että sänky hommat edes jotenkin pelittää, niin parempi olla itse hiljaa ja tehdä voitavansa ihan itse. Harmittaa kyllä tosi paljon, että ei ole hyvää seksiä tai välillä melkein ollenkaan. Mutta naisethan uhraa minkä tahansa miehen tähden kaikkensa. Miehistä ei voisi sanoa samaa. Hyvä jos suostuvat edes lääkäriin, jos ei seiso tai oli mikä tahansa ongelma kyseessä. Sehän on tabu jos mies ei halua seksiä ja nainen haluaa enemmän. Elämä on julmaa..

• Tykkää
Reactions: Aqela