Tietääkö joku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luuseri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

luuseri

Vieras
Oliko jotain numeroita mihi voisoittaa kun EI JAKSA

En tiiä,kait mun ongelmat tuntuu jonku mielestä naurettavalta,mutta... mä en vaan jaksa. Haluan puhua jollekki,muten tiiä edes mistä alotan. siksikään an oo saanu hommattua itellenei aikaa jonnekki psykologille. Naurasivat varmaan pihalle. Mutta en jaksa en jaksa enjaksa enää. Mullon liian paljon sisällä.. ukkoei puhu mun kans,vaikka omasta mielestään muka puhuu. kaikki asiat pitaa mun sanoa,ei omilla aivoilla aattele ollenkaa. siks en luota siihen, oon ni maahan polettu ja huono itsetunto,pelottaa,jännittää,väsyttää,raivostuttaa,itkettää.... mä vihaan tätä paskaa. Mullon paha olla ja mä tukehun. Mullon viisi lasta, en oo voinu luovuttaa mutta mä kohta ratkian. Naurakaa kaikki,ei mua hakata,ei meillä juoda,ei ole pelkoa vieraissa käynnistä,eikä ole edes paljon pois kotoa. Eli eihän mulla ole mitään OIKEAA ongelmaa. MUTTA EN JAKSA: Mihin voisin soittaa,missä voi puhua,mitä edes puhun??

Miksi mä en tajua nuita... onko tuolla josain numero johon voi soittaa vaikka nyt heti... vaikkei ole raiskattu tai pahoinpidelty tai muutakaan kauheaa ei ole tapahtunut!?? Ja onko paikkakunnalla jotain väliä... kun nuo on etelässä kaikki ja mä asun pohjois-pohjanmaalla!

Soita 0100100 ja pyydä joku auttavapuhelin tms, yhdistää sut sellaiseen suoraan, sieltä saat sitten lisää apuja ja tietoja. Ennenkaikkea jonkun joka kuuntelee ja keskustelee sun kanssa.

olisko tästä apua, en tiedä onko auki.
Tuki- ja rohkaisupuhelin (09) 6850 1188 (Kynnys ry)
vammaisuus, yksinäisyys, perhesuhteet
s-posti keskustelu[ät]kynnys.fi

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onhan sulle tapahtunut just jotain: sä olet tajunnut rajasi ja tarvitset apua.
itse tiedät tarvitsetko apua heti vai selviätkö maanantaihin, toimi sen mukaan.

Kiitos! Miksi musta silti vaan tuntuu että nuissa tarvii olla jotain.. en tiiä. Jos ne kysyy että mitä on tapahtunu? Ei mitään,ei yhtään mitään. kun se sama vaan jatkuu... mussa on kai vikaa ja vaadin liikaa!

Yhteistyössä