Tiesittekö tätä rokotteesta?

  • Viestiketjun aloittaja oho
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
että jos se elohopea on niin turvallista... että miksi esim. jenkit ja muutama muu maa ei anna lapsille ja raskaana oleville tuota rokotetta jossa sitä elohopeaa on? Heille annetaan se ilman elohopeaa.. (suomessa tätä vaihtoehtoa ei ole).
Toisekseen elohopea on poistettu suomen rokotusohjelmasta 2005, vuosia myöhemmin muuten kuin muissa maissa.. Elohopealla ja oppimisvaikeuksilla on yhteys. Ei ihme että meillä on paljon väestössä add/adhd-lapsia.
Sepäse
 
vierailija
Älä edes yritä. Tämä järjestö ja heidän lehtensä on oikea häpeäpilkku koko ns. lääketieteellisellä alalla. Heidän tutkimuksensa ja julkaistut tietonsa eivät ole vakavasti otettavia ja on tosiaan sääli, että heidän ns. 'tutkimustuloksiaan' yleensä edes päätyy lehtiin. Ei paljon tarvitse edes googlettaa jotta saat tietää, mikä tämä järjestö on miehiään..
Mikä on häpeäpilkku?
 
vierailija
Oli hassut sivut tai ei, mutta selkeästi tulee ilmi, mitä rokote sisältää.

Jokainen päättää itse, ottaako rokotteen. Internetissä voidaan keskustella aiheesta puolesta sekä vastaan, mutta mua alkaa ärsyttämään myöskin se, että annetaan väärää tietoa ja lietsotaan hysteriaa. Tietysti aiheen vähättelyäkään en ymmärrä.

Itse perustan omat päätökseni viranomaisten ohjeisiin ja suosituksiin, enkä usko mitään hömppäpömppää (ilman tietolähteitä), jota netti on pullollaan.
Minamatamuseossa käynyt?
 
vierailija
En itse ole rokotteen kannalla edes, mutta aatteles kuinka paljon myrkkyä tunget elimistöösi ihan ilman silakoitakin.
 

Yhteistyössä