Z
Ziggy
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jaah:Mä annan piupaut moisille analyyseille. Ja puen päälle just sitä mitä huvittaa. Juu, kauhistelkaa sit rauhassa kaupungilla!![]()
Härrequude!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jaah:Mä annan piupaut moisille analyyseille. Ja puen päälle just sitä mitä huvittaa. Juu, kauhistelkaa sit rauhassa kaupungilla!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Noh, jollen kuulu tohon 8 prossaan, niin sit mulle ei sovi suurin osa mun vaatteista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Juu, musta sopii ainoastaan näille väritykseltään ns. talvi-ihmisille. Ja mä en itse todellakaan kuulu heihin. Silti pukeudun lähes aina mustaan - tyylikäs ja eleetön valinta, toimii aina.
Alkuperäinen kirjoittaja jaah:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Juu, musta sopii ainoastaan näille väritykseltään ns. talvi-ihmisille. Ja mä en itse todellakaan kuulu heihin. Silti pukeudun lähes aina mustaan - tyylikäs ja eleetön valinta, toimii aina.
Mut mulle sopii musta, useammat ihmiset on sanoneet niin. Enkä ole väritykseltäni talvi-ihminen, jos se meinaa kylmiä värejä.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mun mielestä musta väri sopii monille vaaleahiuksisille, se korostaa niin hyvin hiusten väriä.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mun mielestä musta väri sopii monille vaaleahiuksisille, se korostaa niin hyvin hiusten väriä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mun mielestä musta väri sopii monille vaaleahiuksisille, se korostaa niin hyvin hiusten väriä.
Kyllä, mutta kasvot voi olla harmaat sitte tai liika kalpeet.
Niinkun mulla kait![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lisään nyt vielä, että kyllä mustaa väriä siis voi jokainen käyttää, mutta se väri ei saisi olla lähimpänä kasvoja.
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Musta on niin TYLSÄ valinta! Paitsi hiuksissa![]()