Tiesittekö, että musta väri sopii vain 8 %:lle suomalaisista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä oli tänään töissä tyylikouluttaja. Opin esimerkiksi, että suomalaiset käyttävät kaikkein useimmin mustia vaatteita ja että tuo väri sopii suomalaisista vain 8 %:lle. Ensimmäisen tiedon olisin osannut itsekin päätellä, mutta tuo jälkimmäinen oli aika yllättävä tieto.

Koulutuksessa oli melkein 30 henkilöä, ja mä olin yksi niistä kahdeksasta, jolla ei ollut mustaa paitaa (tosin vain siksi, että mulla ei ole yhtäkään mustaa äitiyspaitaa :)).

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Noh, jollen kuulu tohon 8 prossaan, niin sit mulle ei sovi suurin osa mun vaatteista :D

Samoin. :D

Kivaa! Voidaan olla tyylittömiä yhdessä :saint:

Jep. :p
Eikä mun tehosteväritkään varmaan sovi; kirkkaanpunanen tai violetti :whistle:

Joskus yrittäny selvittää mikä mä olen värianalyysin mukaan, mutta hermo menee aina kesken kaiken. Moon niin sekava :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmää:
Makuasia kai,tai miten määritellään kenelle sopii? Ja mitataanki tali vai kesäväri naamassa? Minä olen kesällä tosi ruskea ja talvella ihan vaalea.

Ruskettuminen ei liity asiaan mitenkään =)

Vaan lähinnä sopiiko kylmät lämpimät sävyt ja tukan väri (oikeakin) ja silmien.

Juu oon tiennyt, mut eipä se mua rajoita. :D Pistän päälleni mistä tykkään, mikäli näyttää inhimilliselle. (No, kotona ei niin tarkkaa) Tykkään mustista vaatteista ja piste siihen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:
Mulle sopii ainakin musta,näkisittepä minut vaaleanpunaisessa... :x :laugh:

Mulle taas sopii vaaleanpunainen, mutta mustassakaan en näytä hirviöltä. Jos haluan näyttää hirviöltä, murrettu punainen on varma valinta...