Tiesitkö tämän sikarokotteesta?

huoh
Alkuperäinen kirjoittaja gg:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Häh? Sai meidänkin 2kk vanha poika sen rotavirusrokotteen.
Rokotteet on hyvä asia :)
Saanen kuitenkin muistuttaa että Influenssa on aiheuttanut enemmän pahaa kuin se rokote.
Haitat keskimäärin pienemmät kuin särkylääkkeessä kuitenkin! :D
Tutkitut rokotteet on hyvä mutta ei nämä lääkefirman itsensä alulle laitetut virukset ja taudit, tappoihan lintuinfluennssakin paljon ihmisiä mutta se oli eri kuin tämä missä lääkefirmat itse testaa mitä ihminen sietää.
Luin tai katsoin ohjelman vuosia sitten jostain laboratoriosta karanneesta. Tässä sitä nyt olemme.
 
Sanse
Timppa, en olis uskonu, mutta sun tekstit on ku suoraan mun näppikseltä. Yeah, me ollaan niin samaa mieltä! En jaksa alkaa inttää tässä keskustelussa mitään, mä hoidan töissä oman osuuteni vastaamalla hysteerikkojen puheluihin, "-Lapseni sai Pandemrixin viime joulukuussa ja tänään hän nukahti 5min aiempaa nopeammin, onko hänellä nyt narkolepsia??!!??!??!?!?!?", mut hyvä että sä jaksat muni puolesta!


 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanse:
Timppa, en olis uskonu, mutta sun tekstit on ku suoraan mun näppikseltä. Yeah, me ollaan niin samaa mieltä! En jaksa alkaa inttää tässä keskustelussa mitään, mä hoidan töissä oman osuuteni vastaamalla hysteerikkojen puheluihin, "-Lapseni sai Pandemrixin viime joulukuussa ja tänään hän nukahti 5min aiempaa nopeammin, onko hänellä nyt narkolepsia??!!??!??!?!?!?", mut hyvä että sä jaksat muni puolesta!
? :eek: On se kiva että jotkut repivät huumoria tästä tilanteesta. No mä en olekaan koskaan oikein ymmärtänyt hoitsuja, taitaa olla sairasta sakkia koko lössi.
 
Pisti miettimään
En vaan kykene ahdistumatta käsittelemään kaikkea infoa.
Kohta tapan itseni, koska en pysty elämään itseni kanssa ja sen faktan, että olen antanut jotain tuollaista lapsiini syytää. :'(
Hirteen tällainen hyväuskoinen naurettava höntti!
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Pisti miettimään:
En vaan kykene ahdistumatta käsittelemään kaikkea infoa.
Kohta tapan itseni, koska en pysty elämään itseni kanssa ja sen faktan, että olen antanut jotain tuollaista lapsiini syytää. :'(
Hirteen tällainen hyväuskoinen naurettava höntti!

Höpö höpö, et oo höntti! Ihmisten silmät avautuvat aina omaa tahtiaan, ei sitä voi pakottaa, tai yrittää toki voi, mutta ei se oikein onnistu.

Mieluumminhan sitä eläisi uskossa, että THL on luotettava, Suomen valtion sana on luotettava, tehdään kun käsketään... Luotetaan ja hyvä fiilis. Tää on paljon paskempi fiilis kun epäilee vähän kaikkea ja kaikkia. Mut sitä kultaista keskitietä etsiessä itse kukin... :/
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja Pisti miettimään:
En vaan kykene ahdistumatta käsittelemään kaikkea infoa.
Kohta tapan itseni, koska en pysty elämään itseni kanssa ja sen faktan, että olen antanut jotain tuollaista lapsiini syytää. :'(
Hirteen tällainen hyväuskoinen naurettava höntti!
Älä ole naurettava! :hug: Äläkä usko ihan kaikkea, oikeasti. Sinä teit päätöksen silloin lapsesi parasta ajatellen, muista se.
 

Yhteistyössä