Tiesitkö tämän sikarokotteesta?

Minä en tiennyt. Vain jotain sain aiemmin kaivettua esille.

Muistatteko geenimanipulaation? Suomalaiset eivät olleet siitä mielissään ja siitä puhuttiin. Entä nyt? Nanoteknologialla maustettu rokote suorastaan tyrkytettiin kansalle. Uskomatonta potaskaa ja kusetusta. Mihin tämä maa on menossa :|

http://aamulehdenblogit.ning.com/profiles/blogs/nyt-on-oikea-aika-julkaista?xg_source=activity
 
päänsärky
Vitun idiootit, joukkohysteriaa nuo teidän typerät juttunne ovat. Kaksi miljoonaa rokotettu ja jonkun mielestä pari niistä ehkä sattui sairastumaan johonkin selittämättömään tautiin samaan aikaan, kun yleensä miljoonasta sairastuu vain yksi. Menkää hoitoon. Samaan aikaan ilmeisesti rokote saattoi 20 000 suomalaista raskaaksi. Vitun tollot.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Liikaa tekstiä tähän aikaan yöstä, eli en lukenut :D

MUTTA meillä nelihenkinen perhe. Kukaan ei rokotetta ottanut. Ihan liian hätäistä touhua ja joukkohysteriaa.
Aika paljon tekstiä juu, mutta sen verran kiinnostavaa että jopa minä jaksoin lukea :) Vihaksi pistää, kyllä silmät aukes lopullisesti tästä possushowsta Suomessa. Ei kyllä parane kenenkään enää olla sinisilmäinen eikä kulkea pässinä narussa. Tää taitaa olla kriisin paikka Suomelle, joka on tottunut kuuntelemaan ja tottelemaan kiltisti auktoriteetteja ja asiantuntijoita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päänsärky:
Vitun idiootit, joukkohysteriaa nuo teidän typerät juttunne ovat. Kaksi miljoonaa rokotettu ja jonkun mielestä pari niistä ehkä sattui sairastumaan johonkin selittämättömään tautiin samaan aikaan, kun yleensä miljoonasta sairastuu vain yksi. Menkää hoitoon. Samaan aikaan ilmeisesti rokote saattoi 20 000 suomalaista raskaaksi. Vitun tollot.
Syötkö mielelläsi geenimanipuloitua ruokaa?
 
tietoa on
Eihän sille rokotteelle ole koskaan edes myönnetty lupaa tulla markkinoille. kas kkummaa että se pääsi markkinoille sen jälkeen kun oli piikitetty paria ihmistä ja virusta alkoi esiintymään, sitä ei ole testattu mitenkään ja on lääkefirman oma keksintö koko tauti, testaavat mitä ihminen kykenee sietämään ja toisissa rokotteissa on vastavirus joka tehoaa tai sitten ei. Polio rokotettakin on testattu vuosikymmeniä että se sai luvan tulla markkinoille, tätä rokotetta yritettiin jo -80luvulla mutta ei saanut lupaa kun oli tehoton, siis eläinkokeissa, sen kummemmin sitä ei ole testattu ja nyt rokotteen ottajat oli testikaneina, säälittävää mutta totta, lääkefirmat tahkoaa rahaa mistä voi.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja tää on ihan kauheeta!:
mun poika oli testaamassa rota virus rokotetta koska olin nuori ja tyhmä.
paska sanon minä tästä maailmasta!
Häh? Sai meidänkin 2kk vanha poika sen rotavirusrokotteen.
Rokotteet on hyvä asia :)
Saanen kuitenkin muistuttaa että Influenssa on aiheuttanut enemmän pahaa kuin se rokote.
Haitat keskimäärin pienemmät kuin särkylääkkeessä kuitenkin! :D
 
Hyvin sanottu näps näps! ;)
Alkuperäinen kirjoittaja päänsärky:
Vitun idiootit, joukkohysteriaa nuo teidän typerät juttunne ovat. Kaksi miljoonaa rokotettu ja jonkun mielestä pari niistä ehkä sattui sairastumaan johonkin selittämättömään tautiin samaan aikaan, kun yleensä miljoonasta sairastuu vain yksi. Menkää hoitoon. Samaan aikaan ilmeisesti rokote saattoi 20 000 suomalaista raskaaksi. Vitun tollot.
hahahaahha peesi! :D
 
tää on ihan kauheeta!
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja tää on ihan kauheeta!:
mun poika oli testaamassa rota virus rokotetta koska olin nuori ja tyhmä.
paska sanon minä tästä maailmasta!
Häh? Sai meidänkin 2kk vanha poika sen rotavirusrokotteen.
Rokotteet on hyvä asia :)
Saanen kuitenkin muistuttaa että Influenssa on aiheuttanut enemmän pahaa kuin se rokote.
Haitat keskimäärin pienemmät kuin särkylääkkeessä kuitenkin! :D
et tainnut lukea artikkelia..
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Saanen kuitenkin muistuttaa että Influenssa on aiheuttanut enemmän pahaa kuin se rokote.
Haitat keskimäärin pienemmät kuin särkylääkkeessä kuitenkin
! :D
Ai miten niin, mistä tiedät?
Ihmisiä on nyt käytetty koekaniineina, ja vasta 30 vuoden päästä voi sanoa mitä sikarokote on aiheuttanut.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja tää on ihan kauheeta!:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja tää on ihan kauheeta!:
mun poika oli testaamassa rota virus rokotetta koska olin nuori ja tyhmä.
paska sanon minä tästä maailmasta!
Häh? Sai meidänkin 2kk vanha poika sen rotavirusrokotteen.
Rokotteet on hyvä asia :)
Saanen kuitenkin muistuttaa että Influenssa on aiheuttanut enemmän pahaa kuin se rokote.
Haitat keskimäärin pienemmät kuin särkylääkkeessä kuitenkin! :D
et tainnut lukea artikkelia..
No en jaksa edes vaivautua noin pitkään tekstiin :D
Jonku hysterikon kirjottama. Hei kaikissa lääkkeissä on sivuvaikutuksensa. Tottakai. Mutta se mitä ne estää on isompi etu.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Saanen kuitenkin muistuttaa että Influenssa on aiheuttanut enemmän pahaa kuin se rokote.
Haitat keskimäärin pienemmät kuin särkylääkkeessä kuitenkin
! :D
Ai miten niin, mistä tiedät?
Ihmisiä on nyt käytetty koe-kaniineina, ja vasta 30 vuoden päästä voi sanoa mitä sikarokote on aiheuttanut.
Mutta näin on kunnes toisin todistetaan. :)
 
Muistaako kukaan monta ihmistä kuoli tähän sikanuhaan? Rokotteeseen ei tainnut kuolla kukaan eikä mistään vakavista haitoistakaan ole tutkittua tietoa. Ai niin, ne haitathan tulevatkin sitten myöhemmin. Mm. kuolema... :whistle:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
No en jaksa edes vaivautua noin pitkään tekstiin :D
Jonku hysterikon kirjottama. Hei kaikissa lääkkeissä on sivuvaikutuksensa. Tottakai. Mutta se mitä ne estää on isompi etu.
No, 30 vuoden päästä tiedetään mitä se on aiheuttanut.
Kukaan ei nääs tiedä sen rokotteen vaikutuksista vielä mitään, ennenkuin te koekaniinit annatte tuloksia.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
No en jaksa edes vaivautua noin pitkään tekstiin :D
Jonku hysterikon kirjottama. Hei kaikissa lääkkeissä on sivuvaikutuksensa. Tottakai. Mutta se mitä ne estää on isompi etu.
No, 30 vuoden päästä tiedetään mitä se on aiheuttanut.
Kukaan ei nääs tiedä sen rokotteen vaikutuksista vielä mitään, ennenkuin te koekaniinit annatte tuloksia.
Niinpä, todennäköisesti kaikki on ihan hyvin. Ja sehän sua harmittaa :D
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Muistaako kukaan monta ihmistä kuoli tähän sikanuhaan? Rokotteeseen ei tainnut kuolla kukaan eikä mistään vakavista haitoistakaan ole tutkittua tietoa. Ai niin, ne haitathan tulevatkin sitten myöhemmin. Mm. kuolema... :whistle:
Tuskin siihen kovin moni kuoli koska koko sikaflunssa oli lääketeollisuuden propagandaa, että saivat myytyä nanorokotteita ja tutkia niitä elävillä ihmisillä.

 
gg
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Häh? Sai meidänkin 2kk vanha poika sen rotavirusrokotteen.
Rokotteet on hyvä asia :)
Saanen kuitenkin muistuttaa että Influenssa on aiheuttanut enemmän pahaa kuin se rokote.
Haitat keskimäärin pienemmät kuin särkylääkkeessä kuitenkin! :D
Tutkitut rokotteet on hyvä mutta ei nämä lääkefirman itsensä alulle laitetut virukset ja taudit, tappoihan lintuinfluennssakin paljon ihmisiä mutta se oli eri kuin tämä missä lääkefirmat itse testaa mitä ihminen sietää.
 
heheehe
Alkuperäinen kirjoittaja gg:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Häh? Sai meidänkin 2kk vanha poika sen rotavirusrokotteen.
Rokotteet on hyvä asia :)
Saanen kuitenkin muistuttaa että Influenssa on aiheuttanut enemmän pahaa kuin se rokote.
Haitat keskimäärin pienemmät kuin särkylääkkeessä kuitenkin! :D
Tutkitut rokotteet on hyvä mutta ei nämä lääkefirman itsensä alulle laitetut virukset ja taudit, tappoihan lintuinfluennssakin paljon ihmisiä mutta se oli eri kuin tämä missä lääkefirmat itse testaa mitä ihminen sietää.
Ahaa tämä onkin salaliittoteoria! :D:D
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Niinpä, todennäköisesti kaikki on ihan hyvin. Ja sehän sua harmittaa :D
En usko että siitä rokotteesta on ihmiselle kuin harmia. Tollaset nanojutut ei kuulu elimistöön ollenkaan.. ja ne on kiellettyjä vissiin Suomessakin, mutta salaa ne nanot teihin kuitenkin pisteltiin.

Lääketeollisuus rikastui, tuskin tästä muut hyötyy mitenkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja tää on ihan kauheeta!:
mun poika oli testaamassa rota virus rokotetta koska olin nuori ja tyhmä.
paska sanon minä tästä maailmasta!
Häh? Sai meidänkin 2kk vanha poika sen rotavirusrokotteen.
Rokotteet on hyvä asia :)
Saanen kuitenkin muistuttaa että Influenssa on aiheuttanut enemmän pahaa kuin se rokote.
Haitat keskimäärin pienemmät kuin särkylääkkeessä kuitenkin! :D
Mä kadun että annoin antaa sen rotarokotteen meidän vauvalle! Olis pitänyt ottaa siitäkin selvää ensin, mutta se tuli täytenä yllätyksenä. Neuvolantäti oli kotikäynnillä, kaivoi sen tuubin esiin jolloin kysyin et aijaa annetaanko nyt joku rokote. Joo, rotavirusrokote. Enpä siinä sit kerennyt edes sisäistämään koko juttua kun se jo annettiin vauvan suuhun. Siitäkin voi tulla jotain Kawasakin tautia. Mä en enää luota näihin uusiin rokotteisiin yhtään ja tästä lähin mun lapsille ei tungeta mitään ennenkuin olen ottanut selvää!
 
gg
Alkuperäinen kirjoittaja heheehe:
Alkuperäinen kirjoittaja gg:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Häh? Sai meidänkin 2kk vanha poika sen rotavirusrokotteen.
Rokotteet on hyvä asia :)
Saanen kuitenkin muistuttaa että Influenssa on aiheuttanut enemmän pahaa kuin se rokote.
Haitat keskimäärin pienemmät kuin särkylääkkeessä kuitenkin! :D
Tutkitut rokotteet on hyvä mutta ei nämä lääkefirman itsensä alulle laitetut virukset ja taudit, tappoihan lintuinfluennssakin paljon ihmisiä mutta se oli eri kuin tämä missä lääkefirmat itse testaa mitä ihminen sietää.
Ahaa tämä onkin salaliittoteoria! :D:D
Sinnepäin, miten kukakin sen haluaa nähdä, lääketeollisuuden kokeiluja ihan niinkuin oli sotien jälkeen, nyt ihan vähän isommalla väkimäärällä.
 

Yhteistyössä