En sanonut mitään uskovaisuudesta.Peyotesta en tiedä enkä häntä tunne. Mutta toivottavasti et tarkoittanut että oletat ettei uskovainen voisi tykätä katsella peilistä seksiä? Jos niin luulet, miksi? Minä tykkään, ja itsetyydyttäessäkin kiva, kiihottaa.
Kyllä hellareillakin peitto heilahtaa joskus lauantaisin pimeessä peiton alla.En sanonut mitään uskovaisuudesta.
Kiinnityspisteistä olen samaa mieltä mut miksi verhojen pitää olla punaiset?Tässä olisi hyvää alkua malliksi. Peilit, tanko, näyttö (liian pieni), punaiset verhot. Ripustus keinulle ja vaahtokylpy puuttuvat, samoin kiinnityspisteet sängyssä.
No ei pidäkään. Itse asiassa valkea on seksikkäin väri, parempi kuin musta tai punainen.Kiinnityspisteistä olen samaa mieltä mut miksi verhojen pitää olla punaiset?
Mun mies on puna-vihersokea ja tykkää eniten kun kiskon valkoiset hepenet päälleni Makkarissa siis. Julkisissa tiloissa musta on ookoo.No ei pidäkään. Itse asiassa valkea on seksikkäin väri, parempi kuin musta tai punainen.
Mua panettaa koko ajan ja kaadan miestäni usein vaikka olen Jeesukseen uskova keski-ikäinen nainen.Kyllä hellareillakin peitto heilahtaa joskus lauantaisin pimeessä peiton alla.
Ja peilejäkään ei voida makkariin laittaa ettei vieraat vaan luule, että se peili on seksin takia laitettu makkariin.
No kai Kristukselle on jo morsiamia kylliksi, jäänee ikipuutteeseen jos siihen panostaa.Mua panettaa koko ajan ja kaadan miestäni usein vaikka olen Jeesukseen uskova keski-ikäinen nainen.
Eivät usko ja seksuaaliset halut ole toisensa poissulkevia. Eli nunnan nännit eivät ole tarpeettomia...Mua panettaa koko ajan ja kaadan miestäni usein vaikka olen Jeesukseen uskova keski-ikäinen nainen.
Meil on makkaris peili, tankotanssitanko, renkaat, puolapuut ja harkinnas viel rengastrapetsi. Et mitäs niistä ajatellaanMiksi ajattelisivat?
Me hyödynnetään toki muita talon peilejä joskus seksin aikana toisiemme ja itsemme ihailuun. Mutta vastakysymyksenä sit iso koukku katossa. Mitä siitä tulee mieleen?