Siis sen ainoa funktio on tallentaa mun rasvaiset sormenjälkeni kun avaan oven löytääkseni vaatteita.Lisäkysymys: onko peili viihdekäyttöön vai muuhun tarkoitukseen?
Mietinkin tässä juuri, että sitäkö kaikki ensimmäisenä ajattelee jos on sängyn vieressä peili. Taisit olla eka vastaaja joka ajatteli semmoista käyttöä.kokovartalopeili löytyy makuuhuoneesta ja kummasti mies valitsi sen paikan juuri sängyn edestä
Mitäs sillä muuten tekee?Mietinkin tässä juuri, että sitäkö kaikki ensimmäisenä ajattelee jos on sängyn vieressä peili. Taisit olla eka vastaaja joka ajatteli semmoista käyttöä.
Ihan samaa mieltä kieltämättä.Mitäs sillä muuten tekee?
Keksin muutamankin hyvän syyn.Miks kellään olis peili katossa :O
Jotta siitä näkee, miten karvanen perse heiluu nussiessa.Miks kellään olis peili katossa :O
Miksi ajattelisivat?Mietinkin tässä juuri, että sitäkö kaikki ensimmäisenä ajattelee jos on sängyn vieressä peili. Taisit olla eka vastaaja joka ajatteli semmoista käyttöä.
Kerro ne kaikki syyt.Keksin muutamankin hyvän syyn.
EnkäKerro ne kaikki syyt.
Miksi ajattelisivat?
Me hyödynnetään toki muita talon peilejä joskus seksin aikana toisiemme ja itsemme ihailuun. Mutta vastakysymyksenä sit iso koukku katossa. Mitä siitä tulee mieleen?
Tykkäätkö sä katsella aktejanne? En olis uskonut susta, vaikutat liian siveältä tytöltä.Ihan samaa mieltä kieltämättä.
Höps Sehän on Ikean (ekorre?) pussimallista riipputuolia varten.Noo... Että isäntäväki roikkuu siittä jossain vakuumipussissa?
Mitäh, en mä tommosiin vastaa mitään.Tykkäätkö sä katsella aktejanne? En olis uskonut susta, vaikutat liian siveältä tytöltä.
Koukusta...Noh, autoeroottinen asphyxia. Tai kukka-amppeli.Miksi ajattelisivat?
Me hyödynnetään toki muita talon peilejä joskus seksin aikana toisiemme ja itsemme ihailuun. Mutta vastakysymyksenä sit iso koukku katossa. Mitä siitä tulee mieleen?
Peyotesta en tiedä enkä häntä tunne. Mutta toivottavasti et tarkoittanut että oletat ettei uskovainen voisi tykätä katsella peilistä seksiä? Jos niin luulet, miksi? Minä tykkään, ja itsetyydyttäessäkin kiva, kiihottaa.Tykkäätkö sä katsella aktejanne? En olis uskonut susta, vaikutat liian siveältä tytöltä.