Tiedotus teille itsestänne epävarmoille naisille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää oli itseasiassa ihan hauska :D

En tosin ole kohderyhmääsi (paitsi ehkä joskus joo, hiljaista ja mulkoilematonta sellaista), mutta hyvin sanottu. Valitettavasti on niitäkin naisia jotka tosiaan mulkoilevat jostain syystä pelkästään kauniitakin (eli ei tarvitse olla edes tyrkky) naisia kummasti.. Ja vielä kommentoivat perään "Mitähän toikin kuvittelee olevansa.. Oikeen nenänvartta pitkin katsoi" tai "Oli kyllä ruma takki, en ikinä laittais päälleni" jne. On kyllä harmi jos ihmisellä on niin huono ja epävarma olo itsestään :(

Mä varmaan elän jossain kuplassa, kun en ole missään ikinä kenenkään huomannut karsastavan kauniita naisia, tai pelkäävän että se kaunis vie heidän miehensä...

Et ole tarpeeksi kaunis. Itse olen oikeasti törmännyt elämäni aikana lukemattomiin kateellisiin naisiin, niin tuttuihin kuin tuntemattomiin. Olen kuullut lukemattomia katkeria ja vähätteleviä kommentteja ulkonäköni tähden ja monesti on tuntunut, että joutuu anteeksi pyytelemään omaa ulkonäköään, kun vähemmän kauniit ruotivat sitä, "miten helpolla kauniit ihmiset elämästä pääsevät". Ja mitä tulee tuntemattomien vihamieliseen tuijottamiseen, niin kyllä sen huomaa, ei nyt toki kaikkia, mutta aina silloin tällöin.

[QUOTE="...";23545816]Et ole tarpeeksi kaunis. Itse olen oikeasti törmännyt elämäni aikana lukemattomiin kateellisiin naisiin, niin tuttuihin kuin tuntemattomiin. Olen kuullut lukemattomia katkeria ja vähätteleviä kommentteja ulkonäköni tähden ja monesti on tuntunut, että joutuu anteeksi pyytelemään omaa ulkonäköään, kun vähemmän kauniit ruotivat sitä, "miten helpolla kauniit ihmiset elämästä pääsevät". Ja mitä tulee tuntemattomien vihamieliseen tuijottamiseen, niin kyllä sen huomaa, ei nyt toki kaikkia, mutta aina silloin tällöin.[/QUOTE]

Tarkoitinkin etten ole huomannut itseni tai kaveripiirini naisten karsastavan ja mulkoilevan vihaisesti kauniita naisia :laugh:

Jep, mulle kävi kerran niin että mun ohi käveli pariskunta, joista muija alkoi huutamaan ukolleen 'älä kato tota muijaa!! Lopeta se tuijotus ja kuolaus!! Älä kato tota ämmää!!!' :D Mä repesin nauruun siinä vaiheessa ja sain vielä jotain horottelua perääni :D Ja ukko tuskin edes katsoi muhun :D

[QUOTE="...";23545926]Kyllä sen nyt yleensä erottaa, onko ilme neutraali, positiivinen vai vihamielinen.[/QUOTE]

Olen varmaan ikävä ihminen joidenkin mielestä, mutta voisko olla kyseessä se, että luullaan kaikkien kattovan vihamielisesti ja luullaan suoraan sanottuna ittestään liikoja. Ja luullaan ihmisten vahtaavan kun itteasiassa kukaan ei vahtaa.

Joskus teininä tuli pari tälläästä neitiä vastaan jotka luulivat ittestään "vähän" liikoja. Esim. kylällä toinen näistä istui kavereittensa kanssa yksillä rappusilla. Menin siitä pyörällä ohi ja käännyin kattomaan, että missä kaverini tulee. Heti sain siltä arvon neidiltä kuulla: "mitä sä vahtaat!". Just joo, en edes kattonu heihin vaan tosiaan kattoin kaveriani kohti...

Tätä minäkin epäilen. Varmasti on heitäkin, jotka katsovat kadehtien muita, mutta luulisin, että pieni osuus. Totuus on varmaankin juuri tuo, että kuvitellaan itsestä niin pirusti...tai sitten ollaan kuitenkin epävarmoja siitä omasta ulkonäöstä.
Olen varmaan ikävä ihminen joidenkin mielestä, mutta voisko olla kyseessä se, että luullaan kaikkien kattovan vihamielisesti ja luullaan suoraan sanottuna ittestään liikoja. Ja luullaan ihmisten vahtaavan kun itteasiassa kukaan ei vahtaa.

Joskus teininä tuli pari tälläästä neitiä vastaan jotka luulivat ittestään "vähän" liikoja. Esim. kylällä toinen näistä istui kavereittensa kanssa yksillä rappusilla. Menin siitä pyörällä ohi ja käännyin kattomaan, että missä kaverini tulee. Heti sain siltä arvon neidiltä kuulla: "mitä sä vahtaat!". Just joo, en edes kattonu heihin vaan tosiaan kattoin kaveriani kohti...

Yhteistyössä