Tiedotus teille itsestänne epävarmoille naisille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiedottaja

Vieras
Vaikka olenkin kaunis ja hoikka ja olen poistunut kodistani esimerkiksi ostamaan ruokaa kaupasta tai kävelylle kaupungille, EN ole tullut sinne iskemään miehiänne tai viemään isää lapsiltanne, joten voisitteko lopettaa sen vihaisen mulkoilun ja irvistelyn, kun tulette minua vastaan??

ja vielä: 99,5 % rumista roikkuperseisistä miehistänne ei edes kelpaisi minulle, vaikka olisivat maiilman viimeisten kymmenen miehen joukossa. jos miehenne vilkuilee minua, sille en voi mitään.

[QUOTE="hih";23545479]:D Ymmärrän vitutukseni.
Olen kärsinyt samasta ongelmasta, nyt kun olen viimeisilläni raskaana, niin katseet ovat hävinneet.[/QUOTE]

...siis vitutuksesi. Raskauden myötä ei ole hävinnyt vain kateelliset katseet, vaan myös kirjoitustaito :D

Siis tuo on oikeasti aika monen naisen ongelma. Kauniita, nuoria naisia vain kadehditaan. Siis oikeasti varsin moni nainen on varsin vihamielisen oloinen kauniita naisia kohtaan, ja monet todellakin "suojelevat" mustasukkaisesti miestään paniikissa, etteivät vahingossakaan pääse mihinkään kontaktiin kauniiden naisten kanssa.

Suomessa ei katsota hyvällä, jos joku nainen näyttää tosi upealta - vihoviimeinen juttu on mennä "laittautuneena" lasten kanssa leikkipuistoon. Suomessa naisen pitää näyttää värittömältä hiirulaiselta, jotta kelpaa. Valitettavasti.

[QUOTE="Nainen";23545564]Suomessa ei katsota hyvällä, jos joku nainen näyttää tosi upealta - vihoviimeinen juttu on mennä "laittautuneena" lasten kanssa leikkipuistoon. Suomessa naisen pitää näyttää värittömältä hiirulaiselta, jotta kelpaa. Valitettavasti.[/QUOTE]

Hauskinta tässä on, että se laittautunut nainen yleensä leimataan pinnalliseksi, ja näin tehdään pelkän ulkomuodon perusteella. Tämä päätelmä ei tietenkään itsessään ole mitenkään pinnallinen :D

siis mä en ymmärrä miten joku voi huomata edes jonkun vastaan tulevat vihaiset katseet ja mulkoilun :D
ei mua kiinnosta miten muut mua tuijottaa tai katsoo, jos rauhassa antavat mun vaan olla ja mennä...
tulee vaan mieleen kuka lopulta on epävarma jos koko aika miettii mitä muut hänestä ajattelee?? :D

En oo koskaan ketään mulkoillu, eikä tämä oikeastaan liity asiaan, mutta kerran katsoin hämmästyneenä pientä perhettä viime kesänä kun naisella oli vaan bikinien string-mallinen alaosa ja lyhyt löysä t-paita päällään, pienellä tytöllä oli myös mutta tavallinen alaosa, ei stringit...mies kulki ihan vaatteet päällä :D ei se nainen ruma ollut, mutta hieman paheksuin kuitenkin sitä tyyliä...

Mä en ole ikinä ymmärtänyt sitä, että kattotaan vihamielisesti kauniita naisia ja kohdellaan heitä kurjasti. Mitä järkiä tuollaasessa käytöksessä?

Se kyllä saa varmasti monen vihat niskaan jos kaunis (tai kuka tahansa ) kattoo nenänvartta pitkin ja käyttäytyy ylpiästi. Siinä kyllä kauneus karisee jos käytös ja olemus on vastenmielistä.

Yhteistyössä