A
Annukka
Vieras
HEI
Osaisiko joku vastata seuraaviin kysymyksiin. Kihlattuni on mies puolinen sairaanhoitaja. Minua epäilyttää, että hän ei menekkään aina töihin....
Kysyisin teiltä saako sairaanhoitajilla vielä teetättää ns.pätkäaamuja
eli 07-12 ja yö samalle päivälle 21-07?
Kuinka monta peräkkäistä työpäivää voi olla ilman lepopäivää?
Montako vapaapäivää pitää olla yövuorojen (2 yötä) jälkeen?
Montako lomapäivää kertyy kuukaudessa, jos työaika on viikossa 38,5h ja
työsuhde on alkanut 1.8.2004.
Annukka
Osaisiko joku vastata seuraaviin kysymyksiin. Kihlattuni on mies puolinen sairaanhoitaja. Minua epäilyttää, että hän ei menekkään aina töihin....
Kysyisin teiltä saako sairaanhoitajilla vielä teetättää ns.pätkäaamuja
eli 07-12 ja yö samalle päivälle 21-07?
Kuinka monta peräkkäistä työpäivää voi olla ilman lepopäivää?
Montako vapaapäivää pitää olla yövuorojen (2 yötä) jälkeen?
Montako lomapäivää kertyy kuukaudessa, jos työaika on viikossa 38,5h ja
työsuhde on alkanut 1.8.2004.
Annukka