tiedättekö mikä on hyvää?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Aurinkokunta; kannattaa ;)

meidän toinen kinkku paistetaan sitte aattoyönä :)

Ok, siispä illalla sika uuniin.
Siinäpä onkin sit tuolle mein reilut 2v:lle ihmeteltävää ;) , tyttö kun on tv:n orja, ja :whistle: mainosten uhri. Hänen lempilauseensa nykyään on: "Syökää kanaa! Syökää kanaa!" :D

:laugh:
 

Yhteistyössä