Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja *:Jaa, enpä oo ikinä maistanut. Musta se rasva on toi vastenmielisen näköista, ei oo käynyt mielessäkään syödä sitä.
Ei oo oikein varaa näillä kiloilla, oon jo muutenkin kuin possu..Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja *:Jaa, enpä oo ikinä maistanut. Musta se rasva on toi vastenmielisen näköista, ei oo käynyt mielessäkään syödä sitä.
maistappa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Kasvissyöjänä voisin kai tässä vaiheessa oksentaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja *:Ei oo oikein varaa näillä kiloilla, oon jo muutenkin kuin possu..Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja *:Jaa, enpä oo ikinä maistanut. Musta se rasva on toi vastenmielisen näköista, ei oo käynyt mielessäkään syödä sitä.
maistappa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Aurinkokunta; kannattaa
meidän toinen kinkku paistetaan sitte aattoyönä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Aurinkokunta; kannattaa
meidän toinen kinkku paistetaan sitte aattoyönä![]()
Ok, siispä illalla sika uuniin.
Siinäpä onkin sit tuolle mein reilut 2v:lle ihmeteltävää, tyttö kun on tv:n orja, ja
mainosten uhri. Hänen lempilauseensa nykyään on: "Syökää kanaa! Syökää kanaa!"
![]()