Tiedättekö, katsooko lääkäri AINA kaikki koetulokset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "paniikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"paniikki"

Vieras
Siis koetulokset tulleet luomenpoistosta, mutta lääkäri katsoo ne ylihuomenna.
Onko nyt siis syytä paniikkiin? Oon odottanut noita tuloksia yli 3 viikkoa ja tänään olivat tulleet, mutta menneet lääkärille.
Puhelimeen vastannut sanoi, ettei hän tiedä tuloksista, kun kysyin, että olikohan niissä jotain. Sanoi kyllä, että kai lääkäri ne heti katsoisi, jos jotain olisi ja lääkäri katsoo aina kaikki.
Mutta onko noin? Mikseivät ne vain sanoisi, ettei ole mitään, jos ei kerta ole?
Paniiksissa täällä jo oon ja vielä kaksi päivää pitää ootella..

[QUOTE="jep";22367256]voi elämä. Joo, sä kuolet just. Jo ennen ku se lääkäri kerkeää soittamaan. Sori. RIP.

tv. hoitsu jonka kanssa juttelit[/QUOTE]

Paniikkia lietsoo se, että tuloksia on jo kauan odotettu ja se, että kyseessä oleva luomi on ollut jo tosi kauan tuollainen (siis vuosia). Aiemmin näytin sitä lääkärille, joka sanoi, ettei tarvitse poistaa ja nyt toinen lääkäri olikin toista mieltä.

Niin, että nyt sitten paniikki siitä, että jos tuossa luomessa onkin jotain, niin on varmasti jo levinnyt ja ei tämä odottelu ainakaan asiaa auta.

Ja lisään vielä, että tämä lääkäri joka nyt tutkii koetulokset, on sama, joka oli sitä mieltä aikoinaan, ettei tarvitse poistaa.

Niin, ja mulle ei kukaan sanonut kertaakaan, kun oon tuloksista soitellut (jos esim. käskivät soittaa huomenna uudestaan), että lääkäri katsoo ne kuitenkin ensin.

Että kyllä mua vaan epäilyttää.

Yhteistyössä