A
apua
Vieras
Lauantaina alkoi pahalla ololla, jatkui koko päivän. Illalla kuumetta 38. Veto pois seuraavan päivän. Siitä alkoi kirvely pissatessa ja pissalla juoksemista su ja ma, tiistaina ja tänään ei muita oireita kun pissaamisen lopussa polttelee, siis aivan järkyttävän kovin
( Niin ja tuntuu alapää aikasta kipeeltä nyt muutenkin... Mitään vuotoja ei ole, voiko olla hiivaa?? Virtsatulehdus? Vaikka enää ei pissalla tervikaan ravata. Onko jotain asiantuntijaa linjoilla?
Pitänee huomenissa tilata lääkäri...