Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikä kukaan viitsinyt vaivautua ja mainita sinulle virheestäsi? Aika frigidiä hei!
Mulla on muutakin tekemistä. En ole vielä ainakaan kärsinyt "puutteesta", mitä se sitten lieneekään, vaikken ole seksuaalisessa kanssakäymisessä. Frigidi saattaa vielä kärsiäkin tilastaan, mutta mulle tämä on suuntautuminen siinä missä joku on hetero tai bi tai homo tms. Tai aivan kuten olen myös ateisti, vaikka joku muu katolilainen, hindu tai wicca.Alkuperäinen kirjoittaja siistäh:No ette ihan tosissanne halua seksiä..? Siis koskaan, milloinkaan? Vaikea uskoa näin seksuaalisena ja seksiä just saaneena
miten mä oon aatellu että sulla on lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mulla on muutakin tekemistä. En ole vielä ainakaan kärsinyt "puutteesta", mitä se sitten lieneekään, vaikken ole seksuaalisessa kanssakäymisessä. Frigidi saattaa vielä kärsiäkin tilastaan, mutta mulle tämä on suuntautuminen siinä missä joku on hetero tai bi tai homo tms. Tai aivan kuten olen myös ateisti, vaikka joku muu katolilainen, hindu tai wicca.Alkuperäinen kirjoittaja siistäh:No ette ihan tosissanne halua seksiä..? Siis koskaan, milloinkaan? Vaikea uskoa näin seksuaalisena ja seksiä just saaneena
En halua. Koskaan. En tiedä, miltä tuntuu kun panettaa.Alkuperäinen kirjoittaja siistäh:No ette ihan tosissanne halua seksiä..? Siis koskaan, milloinkaan? Vaikea uskoa näin seksuaalisena ja seksiä just saaneena
en halua.onneks ei näin sinkkuna tarvii harrastaa ees kenenkään mieliks.Alkuperäinen kirjoittaja siistäh:No ette ihan tosissanne halua seksiä..? Siis koskaan, milloinkaan? Vaikea uskoa näin seksuaalisena ja seksiä just saaneena
Aika jännä :/Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:En halua. Koskaan. En tiedä, miltä tuntuu kun panettaa.Alkuperäinen kirjoittaja siistäh:No ette ihan tosissanne halua seksiä..? Siis koskaan, milloinkaan? Vaikea uskoa näin seksuaalisena ja seksiä just saaneena
Ei seksi mielestäni vastenmielistä ole, mutta se ei vaan kiinnosta. Pussaaminen on kivaa, kunhan ei mitään kielareita tarjoilla, mutta siinä se raja sitten meneekin.
No ne on ollut varmaan ihan miksi se haukkuu mua frigidiksi?!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikä kukaan viitsinyt vaivautua ja mainita sinulle virheestäsi? Aika frigidiä hei!
On mulla lapsia. Kyllä ne värkit toimii kuitenkin, vaikkei halua tuntiskaan.Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:miten mä oon aatellu että sulla on lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mulla on muutakin tekemistä. En ole vielä ainakaan kärsinyt "puutteesta", mitä se sitten lieneekään, vaikken ole seksuaalisessa kanssakäymisessä. Frigidi saattaa vielä kärsiäkin tilastaan, mutta mulle tämä on suuntautuminen siinä missä joku on hetero tai bi tai homo tms. Tai aivan kuten olen myös ateisti, vaikka joku muu katolilainen, hindu tai wicca.Alkuperäinen kirjoittaja siistäh:No ette ihan tosissanne halua seksiä..? Siis koskaan, milloinkaan? Vaikea uskoa näin seksuaalisena ja seksiä just saaneena
tai voishan niitä olla vaikka just nyt ei oiskaan seksuaalista toimintaa...
No on mullakin muutakin tekemistä.. Mut silti on välillä kivaa seksuaalinen kohtaaminen puolison kans. Ns. "pariutuminen" muutoinkin kun vain lisääntymismielessä. Vahvistaa liittoa mun mielestä.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mulla on muutakin tekemistä. En ole vielä ainakaan kärsinyt "puutteesta", mitä se sitten lieneekään, vaikken ole seksuaalisessa kanssakäymisessä. Frigidi saattaa vielä kärsiäkin tilastaan, mutta mulle tämä on suuntautuminen siinä missä joku on hetero tai bi tai homo tms. Tai aivan kuten olen myös ateisti, vaikka joku muu katolilainen, hindu tai wicca.Alkuperäinen kirjoittaja siistäh:No ette ihan tosissanne halua seksiä..? Siis koskaan, milloinkaan? Vaikea uskoa näin seksuaalisena ja seksiä just saaneena
Seksiä voi haluta muistakin syistä kuin fyysisestä himosta, esim. lisääntymisen takia. En koe olevani selibaatissa, koska en joudu pidättäytymään mistään. Tyyliin, tupakoimaton ihminen ei ole samassa tilanteessa kuin tupakkalakon tehnyt ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis oletko sinä Non compos mentis frigidi, eli koskaan et ole halunnut seksiä tai et ole ollut kiihottunut vai olet vain vapaaehtoisessa ja valinnaisessa selibatissa?
tietty mut mä vaan aloin miettii että onko jääny väärä mielikuva, että jos et oo ikuna halunnut seksiä sen enempiä harrastaa...Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:On mulla lapsia. Kyllä ne värkit toimii kuitenkin, vaikkei halua tuntiskaan.Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:miten mä oon aatellu että sulla on lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mulla on muutakin tekemistä. En ole vielä ainakaan kärsinyt "puutteesta", mitä se sitten lieneekään, vaikken ole seksuaalisessa kanssakäymisessä. Frigidi saattaa vielä kärsiäkin tilastaan, mutta mulle tämä on suuntautuminen siinä missä joku on hetero tai bi tai homo tms. Tai aivan kuten olen myös ateisti, vaikka joku muu katolilainen, hindu tai wicca.Alkuperäinen kirjoittaja siistäh:No ette ihan tosissanne halua seksiä..? Siis koskaan, milloinkaan? Vaikea uskoa näin seksuaalisena ja seksiä just saaneena
Onkohan orgasmi silti mahdollinen, vaikka olisikin frigidi? Mielenkiintoinen tila tai piirre tai mikä lieAlkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:On mulla lapsia. Kyllä ne värkit toimii kuitenkin, vaikkei halua tuntiskaan.Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:miten mä oon aatellu että sulla on lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mulla on muutakin tekemistä. En ole vielä ainakaan kärsinyt "puutteesta", mitä se sitten lieneekään, vaikken ole seksuaalisessa kanssakäymisessä. Frigidi saattaa vielä kärsiäkin tilastaan, mutta mulle tämä on suuntautuminen siinä missä joku on hetero tai bi tai homo tms. Tai aivan kuten olen myös ateisti, vaikka joku muu katolilainen, hindu tai wicca.Alkuperäinen kirjoittaja siistäh:No ette ihan tosissanne halua seksiä..? Siis koskaan, milloinkaan? Vaikea uskoa näin seksuaalisena ja seksiä just saaneena
Sitä täytyy tiedustella joltain frigidiltä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onkohan orgasmi silti mahdollinen, vaikka olisikin frigidi? Mielenkiintoinen tila tai piirre tai mikä lie
Tottakai voi, mutta itse en koe seksiä ilman halua kovinkaan miellekkääksi. Ehkä se sitten on eri asia meillä ei-frigideillä, eli se seksuaalinen halu on meille merkittävää seksuaalisen kanssakäymisen kannalta.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Seksiä voi haluta muistakin syistä kuin fyysisestä himosta, esim. lisääntymisen takia. En koe olevani selibaatissa, koska en joudu pidättäytymään mistään. Tyyliin, tupakoimaton ihminen ei ole samassa tilanteessa kuin tupakkalakon tehnyt ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis oletko sinä Non compos mentis frigidi, eli koskaan et ole halunnut seksiä tai et ole ollut kiihottunut vai olet vain vapaaehtoisessa ja valinnaisessa selibatissa?
Impotentti?Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kun puhutaan frigidisä niin tarkoitetaan yleensä naisia.Onko haluton mies kanssa frigidi.
Eli siis TÄH?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tottakai voi, mutta itse en koe seksiä ilman halua kovinkaan miellekkääksi. Ehkä se sitten on eri asia meillä ei-frigideillä, eli se seksuaalinen halu on meille merkittävää seksuaalisen kanssakäymisen kannalta.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Seksiä voi haluta muistakin syistä kuin fyysisestä himosta, esim. lisääntymisen takia. En koe olevani selibaatissa, koska en joudu pidättäytymään mistään. Tyyliin, tupakoimaton ihminen ei ole samassa tilanteessa kuin tupakkalakon tehnyt ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis oletko sinä Non compos mentis frigidi, eli koskaan et ole halunnut seksiä tai et ole ollut kiihottunut vai olet vain vapaaehtoisessa ja valinnaisessa selibatissa?
eikös impotentti ole mies jolla halusta huolimatta ei erektio ja yhdyntä onnistu?Alkuperäinen kirjoittaja feger:Impotentti?Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kun puhutaan frigidisä niin tarkoitetaan yleensä naisia.Onko haluton mies kanssa frigidi.
Impotentti voi kaiketi olla monellakin tapaa. Tai ne mekanismit voivat olla monenlaisia.Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:eikös impotentti ole mies jolla halusta huolimatta ei erektio ja yhdyntä onnistu?Alkuperäinen kirjoittaja feger:Impotentti?Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kun puhutaan frigidisä niin tarkoitetaan yleensä naisia.Onko haluton mies kanssa frigidi.
Joo, mutta mikä muu olisi parempi termi?Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:eikös impotentti ole mies jolla halusta huolimatta ei erektio ja yhdyntä onnistu?Alkuperäinen kirjoittaja feger:Impotentti?Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kun puhutaan frigidisä niin tarkoitetaan yleensä naisia.Onko haluton mies kanssa frigidi.
hmm.. joo voipi olla näin.Alkuperäinen kirjoittaja feger:Joo, mutta mikä muu olisi parempi termi?Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:eikös impotentti ole mies jolla halusta huolimatta ei erektio ja yhdyntä onnistu?Alkuperäinen kirjoittaja feger:Impotentti?Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kun puhutaan frigidisä niin tarkoitetaan yleensä naisia.Onko haluton mies kanssa frigidi.
Erektiohäiriöisellä on kaiketi halut tallella, mutta veikka ei toimi, mutta impotentilla on totaaliset lukot päällä?