Tiedättekö te, mikä on frigidi?

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja siistäh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis oletko sinä Non compos mentis frigidi, eli koskaan et ole halunnut seksiä tai et ole ollut kiihottunut vai olet vain vapaaehtoisessa ja valinnaisessa selibatissa?
Seksiä voi haluta muistakin syistä kuin fyysisestä himosta, esim. lisääntymisen takia. En koe olevani selibaatissa, koska en joudu pidättäytymään mistään. Tyyliin, tupakoimaton ihminen ei ole samassa tilanteessa kuin tupakkalakon tehnyt ihminen.
Tottakai voi, mutta itse en koe seksiä ilman halua kovinkaan miellekkääksi. Ehkä se sitten on eri asia meillä ei-frigideillä, eli se seksuaalinen halu on meille merkittävää seksuaalisen kanssakäymisen kannalta.
Eli siis TÄH?
Tykkäät kuiteski naida ja jostain ihme syystä teet nyt siitä numeron palstalla jotta sut huomattais?
En tiedä kenelle sinun viestisi oli tarkoitettu, mutta minä elän ilman parisuhdetta ja ilman fyysistä kontaktia toiseen ihmiseen, enkä kaipaa edes noita asioita. Sinkku jo vuodesta 2003.
 
Maisa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja siistäh:
No ette ihan tosissanne halua seksiä..? Siis koskaan, milloinkaan? Vaikea uskoa näin seksuaalisena ja seksiä just saaneena :D
Mulla on muutakin tekemistä. En ole vielä ainakaan kärsinyt "puutteesta", mitä se sitten lieneekään, vaikken ole seksuaalisessa kanssakäymisessä. Frigidi saattaa vielä kärsiäkin tilastaan, mutta mulle tämä on suuntautuminen siinä missä joku on hetero tai bi tai homo tms. Tai aivan kuten olen myös ateisti, vaikka joku muu katolilainen, hindu tai wicca.
miten mä oon aatellu että sulla on lapsia?

tai voishan niitä olla vaikka just nyt ei oiskaan seksuaalista toimintaa...
On mulla lapsia. Kyllä ne värkit toimii kuitenkin, vaikkei halua tuntiskaan.
Onkohan orgasmi silti mahdollinen, vaikka olisikin frigidi? Mielenkiintoinen tila tai piirre tai mikä lie :D
Mä voin omalta osaltani vastata että kyllä se on mahdollinen, sitä ei vaan tunne tarvitsevansa. Mä oon joskus tehnytkin tästä tänne aloituksen ja sillon mut haukuttiin pystyyn kun kiristän miestäni pihtaamalla seksiä. Ei, ei se niin mene. Mulla vaan ei ole koskaan minkäänlaista seksuaalista halua. Läheisyyttä kaipaan, syliä, halauksia, mutta en muuta. Joten meillä on sopimus. Mieheni saa seksiä niin usein kun haluaa vaikka mä en sitä haluakaan. Tunnen kuitenkin mielihyvää siitä, että tuotan toiselle mielihyvää. Enkä missään nimessä makaa lahnana, vaan sitä voi olla ihan innostunut toiminnasta ilman kiihottumista. Orgasmeja olen saanut yksin ja kumppanin kanssa mutta sillon se on ollut sellaisesta, että olen luullut että niin kuuluu tapahtua joten olen tehnyt niin. En ole halunnut tai tarvinnut sitä. Ei ole "panettanut".
 
heli
Alkuperäinen kirjoittaja heli:
täällä myös yksi ketä seksi ei kiinnosta lainkaan. Ratkaistiin asia niin että mies saa käydä luvalla vieraissa hoitamassa ne jutut pois.
Siis kyllä rakastan miestäni ja sen takia annan hänen toteuttaa seksualisuuttaan koska kotona se ei onnistu.
 

Yhteistyössä