Tiedättekö mihin riittää suodatinpussillinen kahvinporoja?

Liivatejauhetta on vaikea poistaa kahvinkeittimen vesisäiliöstä. Varsinkin kun kahvintuska kasvaa joka minuutti.

Jos lapset sanoo ettei lastenhuoneeseen saa juuri nyt tulla niin kannattaa mennä juosten.

 
vieras
Meillä kans neiti taiteili alle kouluikäisenä olohuoneen tapetit mustekynällä uuteen uskoon. Suurimman osan sain kloritilla pois. Pari kohtaa piti piilottaa huonekalujen taakse.
-kaurahiutaleita sängystä siivoillu-
 
Meidän neiti vihasi pienempänä leivissä niitä reunoja..
Oppi kuitenkin syömään niitä ja olin tosi ylpeä hänestä, kunnes muuton yhteydessä löytyi askartelukaapin perältä n. vuoden leipien reunat siististi piilotettuna :xmas:
 
Kakkoselta vaihdoin kerran vaippaa joka oli hieman oudosti kiinni(tapas itse niitä aukoa)
Vaipassa oli sellainen raita, selkeä merkki jostain muusta kun pissasta, itse tekelettä ei vaan näkynyt missään.
No ei kun etsimään ja tytön kanssa etsittiin pitkin kämppää kunnes kuului iloinen hihkaisu :öyytyy!
Ja kakkonen kävelee pökäle kädessä meidän luo, suu ruskeana :x :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
siirappi on kans yks mun suosikeista :saint:
Yksi kiva on kanssa pupun purut joita levitetään sänkyihin :heart:
Kissanhiekasta sen verran, et ne pelletit on kaikista helpoimpia poistaa suusta. :xmas: ja niitä ei saa niin sotkettua kylppärin lattiallekaan. :xmas:
Eiks ne mee ihan puruksi suussa :D:D
Meillä kanin papanat on metsästämisen arvoinen maukas juttu, sen takia neidin huoneen ovi nykyisin pysyy visusti kiinni!
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
siirappi on kans yks mun suosikeista :saint:
Yksi kiva on kanssa pupun purut joita levitetään sänkyihin :heart:
Kissanhiekasta sen verran, et ne pelletit on kaikista helpoimpia poistaa suusta. :xmas: ja niitä ei saa niin sotkettua kylppärin lattiallekaan. :xmas:
Eiks ne mee ihan puruksi suussa :D:D
Meillä kanin papanat on metsästämisen arvoinen maukas juttu, sen takia neidin huoneen ovi nykyisin pysyy visusti kiinni!
Menee, mut se toisenlainen hiekka menee saveksi :x huomattiin vaan. :xmas:
 
sormivärit pitkin tapetteja, mattoja, kaapinovia ja lasta itseään.kaikki tämä äidin vessareissun aikana, tehokas tapaus...pesuvedet kun sai sangosta kaadettua, siinä oli mukavasti kuivaamista...purkka tukassa = tukka pois, ensin askarreltiin saksilla paperia, äiti kun poistui hetkeksi, oli askarrellut myös pöytäliinan ja verhoja...näitähän riittää! :xmas:
 
sareiv
Peunajauhot on muuten aika kiva siivota lattialta. Oli aikamoinen luistinrata tuo keittiön lattia sen tempauksen jälkeen. :saint:

Mun sisko oli ovela pienenä. Raaputti haarukalla isomman siskonsa nimen pöytään, ettei jäis kiinni. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Käsisaippuapullon sisältökin on yllättävän veemäinen siivota olohuoneen lattialta :snotty:
Samoin jos sitä saa reilusti päällesä ja herää kun on ihan saippuassa :D Poika teki näin yks aamu ja nätisti oli vieny sen jälkeen takas sinne mihin se kuuluu.

 
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
asiasta kolmanteen. miksi käytät vielä suodatinpusseja. Hyvin epäegologista ja kallista. KEstosuodattimen kun ostaa ei tarvii pusseja enää.
Mä säästän luontoa hieman toisin, suodatinpussit menee kivasti bioon nekin ja kestosuodattimella tulee pahaa kahvia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sareiv:
Peunajauhot on muuten aika kiva siivota lattialta. Oli aikamoinen luistinrata tuo keittiön lattia sen tempauksen jälkeen. :saint:

Mun sisko oli ovela pienenä. Raaputti haarukalla isomman siskonsa nimen pöytään, ettei jäis kiinni. :LOL:
Meillä toi isoin apina oli vanhassa kämpässä onnistunut piirtämään jopa kattoon :LOL:
 
Meidän 6v ja 3v tykkäävät käydä kyläilemässä naapurissa jossa asuu yksinäinen vanhempi nainen. Kerran meidän lutumussukat löysivät mummon meikkipussin vessasta ja keksivät niillä meikeillä piirtää vessan oven sisäpuolen täyteen pupuja, kissoja, naamoja ja oli siellä dinosauruskin.

Tarkoitus oli kuulemma "ilostuttaa" naapuria. Kun sanottiin että eihän toisten oviin mitään piirretä ilman lupaa niin se kuulemma olikin oikeastaan vain vahinko.
 
Pakastemustikoita ja on ihan kiva siivota lastenhuoneen lattialta sen jälkeen kun muksut on leikkiny olevansa marjametsällä :whistle:
Rasiallinen karpaloita sinne on kans kerran levitetty..
Ja äsken siivosin 1 veen levittämät tuhkat lattialta, selvispä sekin että saa nyt tuon tuhkalukun auki :headwall: Ihme kyllä poika itse oli puhdas, käsiä ja suuta lukuunottamatta!
 

Yhteistyössä