Tiedättekö mihin riittää suodatinpussillinen kahvinporoja?

Voin kertoa että keittiön lattialta olohuoneen sohvalle.
Voi kiva tota kolmosta, ei ehkä olisi edes pitänyt istua tähän koneelle..
Katselin vaan et se tota sohvaa silitteli ja hymyilin kauniisti, se viikari hymyili takaisin.
Sitten katsoin vähän tarkemmin ni sehän hieroi niitä poroja tohon sohvaan :headwall:
 
kinuski
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
samatin ku muropaketista riittää yllättävän paljon muroja jokaiseen huoneeseen :xmas:
Jep! Etenkin kun niiden päältä ajellaan potkumopolla...

On noi lapset niin ihania toisinaan. Ja meillä nuo ei edes myönnä vaikka jäisivät itseteosta kiinni, vaan kaikki laitetaan kissojen piikkiin.
 
clivia
Niitä riittää maailmantappiin asti kun penska saa ne käteensä,tiedän kokemuksesta.
Ihan yhtä pitkälle ne riittää kun hunajakin,varsinkin kun sen lantraa vedellä.
Usko pois,sua naurattaa tuo vielä joskus. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Mä hyppään aina tarkistamaan, kun tyttö hymyilee ja vilkuttaa. :LOL:
:LOL: :LOL:
Ton kohdalla sama ois ihan kohtuullinen juttu!
:heart:
sillon kans tsekkaus ku ollaan hiljaa :attn:
Ja sillon ku kiherretään nauruntynkää...
Ja sillon ku nauretaan ääneen...
ja sillon ku puhellaan itekseen...
ja...
ja...

Älkää päästäkö niitä silmistä!!! :eek: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
samatin ku muropaketista riittää yllättävän paljon muroja jokaiseen huoneeseen :xmas:
Jep! Etenkin kun niiden päältä ajellaan potkumopolla...

On noi lapset niin ihania toisinaan. Ja meillä nuo ei edes myönnä vaikka jäisivät itseteosta kiinni, vaan kaikki laitetaan kissojen piikkiin.
Meillä tää kolmonen saattaa kaataa nokkamukista maidot lattialle ja kun näkee mun ilmeen, kipittää joko karkuun tai hakee rätin ja pyyhkii kiltisti jäljet ihan sanomatta, ja hymyilee tosi suloisesti päälle :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Mä hyppään aina tarkistamaan, kun tyttö hymyilee ja vilkuttaa. :LOL:
:LOL: :LOL:
Ton kohdalla sama ois ihan kohtuullinen juttu!
:heart:
sillon kans tsekkaus ku ollaan hiljaa :attn:
Ja sillon ku kiherretään nauruntynkää...
Ja sillon ku nauretaan ääneen...
ja sillon ku puhellaan itekseen...
ja...
ja...

Älkää päästäkö niitä silmistä!!! :eek: :D
Meillä useimmiten kolmonen jos tekee jotain pahaa ja sen huomaa niin se näyttää kovin kauhistuneelta ja osoittelee päätään pyöritellen esim. juurikin levittämiään muroja tms.
Se osaa kyllä olla niinkuin ei olisi tehnyt mitään :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Mut hei, tiiättekö kuinka miellyttävää on siivota keittiönpöydälle tyhjennettyä pullollista tiskiainetta ja paketillista kaakaojauhetta :saint:
En mut olen siivonnut kyllä paketillisen jauhoja astianpesukoneesta ja lattialta, se ei ollut kauheen hauskaa :xmas:
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Mut hei, tiiättekö kuinka miellyttävää on siivota keittiönpöydälle tyhjennettyä pullollista tiskiainetta ja paketillista kaakaojauhetta :saint:
Ei hitsi! Eihän sitä tiskiainetta saa millään pois!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Tanssilattia on siis lyönnis :D


Vessapaperista riittää kanssa vessasta olkkariin ja kolme kierrosta takan ympäri....
JA sen kun rullaa takas, niin rulla ei enää mahdu telineeseen.
Juu kokemusta on, useimmiten niillä on kiva tukkia vessanpönttökin B)
 
Meillä onneks nuorin osaa olla sen verran fiksu, että hölmöiltyään usein kipittää nopsaan mun luo... halailemaan ja kertomaan kuinka paljon hän äitiä rakastaa. Ja lopuks kysyy, ei kai haittaa jos hän esim "vahingossa" veti pari rullaa vessapaperia veskin lattialle. :D
 

Yhteistyössä