Tiedättekö, että Raamattu, Jumalan Sana

  • Viestiketjun aloittaja petra
  • Ensimmäinen viesti
Just tämän takia mä inhoan tällä palstalla näitä uskontokeskusteluja. Niistä ei saada rakentavia ei sitten millään. Joku hihhuli aloittaa keskustelun just tähän tyyliin ja sitten kaikki viilaa pilkkua niinku parhaiten taitaa.

En ota kantaa, en ota kantaa, EN OTA KANTAA! |O |O |O |O
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja liekkö:
Oliskohan missään keskustelupalstaa missä uskovat vois keskustella ihan rauhassa ilman näitä sekaan tunkevia ei-uskovia???
Ap olisi sitten voinut esittää kysymyksensä toisin eli laittaa vaikka jo otsikkoon tai edes avauksensa sisältöön, että avaus oli tarkoitettu vain kristityille =) Nyt hän vain esitti kysymyksen, johon vastasin.
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukosäädin:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja petra:
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
:D En usko jumalaan.
Se, ettet sinä usko Jumalaan, ei tarkoita, etteikö Jumala olisi :).
ja se että sinä uskot, ei tarkota sitä että jumala olis...
Miks on niin tärkeetä, ettei sitä ole ja miks sä otat aina hepulit näistä.
ja jotkut ottaa herneen nenään mun kommenteista...
mä uskon mihin vaan mikä mulle todistetaan, enkä nyt tarkota sitä tavallista paasaamista...
 
Alkuperäinen kirjoittaja liekkö:
Oliskohan missään keskustelupalstaa missä uskovat vois keskustella ihan rauhassa ilman näitä sekaan tunkevia ei-uskovia???
On kai noita netti pullollaan. Voisikin nämä tän tyylin aloitukset laittaa lennossa suoraan sellasille, voi olla varma että perässä en menisi ja ikävä ei tulisi.
 
liekkö
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja liekkö:
Oliskohan missään keskustelupalstaa missä uskovat vois keskustella ihan rauhassa ilman näitä sekaan tunkevia ei-uskovia???
Ap olisi sitten voinut esittää kysymyksensä toisin eli laittaa vaikka jo otsikkoon tai edes avauksensa sisältöön, että avaus oli tarkoitettu vain kristityille =) Nyt hän vain esitti kysymyksen, johon vastasin.
Ei, nyt sä käsitit väärin. Mä nimittäin haluaisin tietää onko mitään kristillistä keskustelupalstaa. Täällähän tosiaan palstailee myös ne jotka ei usko kristinuskoon ja tietenkin osallistua saa keskusteluun.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja liekkö:
Ei, nyt sä käsitit väärin. Mä nimittäin haluaisin tietää onko mitään kristillistä keskustelupalstaa. Täällähän tosiaan palstailee myös ne jotka ei usko kristinuskoon ja tietenkin osallistua saa keskusteluun.
Olen aika varma, että sellaisiakin löytyy. Ihan suljettujakin yhteisöjä, joihin me pakanat emme pääse =) Ja ainahan voi perustaa vaikka oman =)
 
liekkö
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja liekkö:
Ei, nyt sä käsitit väärin. Mä nimittäin haluaisin tietää onko mitään kristillistä keskustelupalstaa. Täällähän tosiaan palstailee myös ne jotka ei usko kristinuskoon ja tietenkin osallistua saa keskusteluun.
Olen aika varma, että sellaisiakin löytyy. Ihan suljettujakin yhteisöjä, joihin me pakanat emme pääse =) Ja ainahan voi perustaa vaikka oman =)
Okei ;)
 
asdfasd
Alkuperäinen kirjoittaja petra:
Alkuperäinen kirjoittaja asdfasd:
Alkuperäinen kirjoittaja petra:
Alkuperäinen kirjoittaja asdfasd:
Alkuperäinen kirjoittaja petra:
Alkuperäinen kirjoittaja asdfasd:
Alkuperäinen kirjoittaja petra:
tuomitsee ennustelemisen ja noituuden. Ja ennustamalla tai pyytämällä ennustuksia omaan elämäänne, toimitte Jumalan tahtoa vastaan. Mitä ajattelette siitä?
Sitten se tuomitsee. Raamattu tuomitsee monta muutakin asiaa. Onneksi en usko noista mihinkään. :D
Raamattu on Jumalan puhetta meille ihmisille, josta näemme Hänen tahtonsa meitä kohtaan.
Enkö minä siis ole ihminen, jos en usko Jumalaan?
Miten niin? Ei se, ette usko Raamattuun Jumalan Sanana, tarkoita, etteikö se olisi tarkoitettu myös sinullekin!
:D Kuhan kiusin, tuli vain sellainen ajatusmielleyhtymä asiasta toiseen. :D Minä jätän väliin jumalan sanomat, raamatut ja muut ja keskityn olemaan hyvä ihminen. :) Illan jatkoja, nyt pittää mennä tekemään päivän hyvä työ auttamisen muodossa.
Tosi hiienoa että autat muita:). Hyvät teot eivät kuitenkaan pelasta meitä.
En minä pelastusta kaipaa :D Se miten elän omantunnonmukaani on tärkeintä. Kuoleman jälkeen on yhdentekevää, koska silloin en voi enää vaikuttaa ympärilläni tapahtuviin asioihin. Nyt on se hetki tehdä, olla ja elää.
 
petra
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
en voi ajatella mitään muuta kun että te ootte ihan sekasin...siis voi luoja..vai että oikein jumalan sana
Kuinka niin? Uskovana ajattelen, että Raamattu on todellakin Jumalan Sanaa ja puhetta meille ihmisille.
 

Yhteistyössä