Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Loppui kesken kaupoista, joopa joo.. Nyt lähtee "halvalla" ticketiä huutiksessa =)
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=75693338
Voi herran jestas. Myy vielä välikausipukuna vaikka kyse on sadeasusta. Ei ihme että on korsolainen. Ja kertoo että on sama satsi käytössä ja on osoittautunut toimivaksi. Millähän perusteella,
kun tulivat vasta eilen myyntiin joten ihan kamalasti ei voi olla siis kokemusta. Miten joku kehtaa jauhaa tommosta p..kaa. No dorkat huutaa... Kattokaa nyt tämä teksti. Muten joku voi uskoa tuosta sanaakaan. Tosi nolo tyyppi.
"Ostin neljälle lapsellemme Stockan hulluilta päiviltä TICKETin välikausipuvut. Mallia en osaa kertoa, mutta puvun hihassa lukee rainwear by TICKET ja vedenpitävyyys on 3.000mm eli kestää vesisateen ja märän, mutta ei kuralammikossa istumista. Puvuissa on ohut vuori. Tähän aikaan tosi kätevät. Aamulla, kun on kylmä puetaan alle fleecet, ja päivällä fleecen voi ottaa pois. Minulla oli paljon kokemusta talvivaatteiden osalta, että TICKET on reilu mitoissaan, niin samaa epäilin näiden välikausipukujenkin olevan. Ostin kuitenkin varuiksi jokaiselle pari peräkkäistä kokoa, jotta varmasti saadaan oikean kokoiset puvut ja toiset voi palauttaa. Ja nyt on omat otettu käyttöön ja todettu että niin ne ovat nämäkin reilua kokoa. Oikeastaan sääntönä voi pitää, että puvut ovat aina vuotta vanhemmalle mitä TICKET mitoittaa. Nyt minulla sis myynnissä ORANSSI 122cm 7v., mutta siis oikeasti 8-vuotiaalle, ANILIINI 116cm 6v., mutta siis 7-vuotiaalle, TURKOOSI 98cm 3v., mutta siis 4-vuotiaalle ja VIHREÄ 86cm joka lienee sopiva 2-vuotiaalle (omalla 1,4kk ikäiselle kävi 80cm). Huuto on nopea, sillä palautan puvut ensi viikonloppuna, mikäli ne jäävät minulle. Postikuluja en ole selvittänyt, mutta puvut eivät paljon paina. Kulut tulevat huuon päälle ja selvitän ne kun ehdin. Postitse toimittaessa maksu tililleni ja suorituksen näkyessä paketti lähtee kulkuun. Ja koska haluan toimia ensi viikon aikana näiden kanssa, niin maksu tulisi tapahtua aika pian huudon suljettua. Huudon voi myös noutaa, jolloin maksu käteisellä. Asumme Vantaan Metsolassa (Korso). Meillä on siis vastaava sarja pukuja jo käytössä ja ovat osoittautuneet todella toimiviksi."