Ticket to Heaven -asut halvalla Stockalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iloinen shoppaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iloinen shoppaaja

Vieras
Tosi hyvä Hullujen päivien tarjous. Ostin eilen noita Ticketin asuja peräti 6 kpl. Niin halvat ja niin ihania värejä, että ostin asut lapsille jo ensi kevääksikin. Jippii!

Ja meillä ostettiin vara-asuiksi ihan vain nyt kevättä ja alkusyksyä varten.
Ovat kyllä ihanan värisiä. Ja vaikka tuolla toisessa ketjussa tapeltiin jo niiden laadusta ja ominaisuuksista, niin itse ainakin ajattelin, ettei tuolla hintaa saa yhtään mitään muutakaan, ajavat ainakin meillä varmasti asiansa.

Oma esikoinen olikin jo niin tykästynyt omaansa, että sitä on jo ehditty käyttämäänkin eilen ja tänään.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ehkä:
Minä sain sellasen kuvan, että nuo asut on aika onnettomat. Jos merkki ei olis Ticketti, niin kukaan ei hyökkäis niitä ostamaan.

Kateellisen puhetta. Aivan hyvät asut. Tuohon hintaan et löydä vastaavaa mistään, edes käytettynä. Mitä noihin puheisiin tulee siitä, että stockalle tulis vaan maanantaikappaleita, niin paskanmarjat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
huuto.netis ainakin nimim.9494 tekee bisnestä ticketin puvuilla :D

tosi tyhmä myyjä. tai tosi tyhmiä ostajia. kuka hullu maksaa puvusta yhtään enempää kuin se uutena maksoi?? ehkä sellainen, joka ei päässyt itse ostoksille, mut mä en kyllä periaatteestakaan huutais tuollaista kohdetta. Postarit vielä päälle, niin johan on puvulla hintaa

29.90 eli sikahalvat. nämä on muualla 43 euroa. ei siis kovin kalliit muutenkaan. tämä setti on niin kuin sadeasu, ei välikausiasu. siksi siis halvemmat eikä ole edes tarkoitettu kestämään samanlaista kulutusta kuin välikausivaatteet.

Alkuperäinen kirjoittaja AadaOlivia:
ostin tytölle liian ison 110 cm - olivat tosi reiluu mitotusta - huomasin vasta kotona kun päälle koitettiin :( ! Tätä asua haettu jo kauan tuon värisenä.. hakeminen siis jatkuu 98 cm tai 104 cm kokoja!

Käy kysymässä palautuksia, kun on muitakin varmasti, jotka ostaneet väärää kokoa ja palauttavat.. Niitä palautuksia tulee taatusti!

Alkuperäinen kirjoittaja stokkalla töissä..:
ostin tytölle liian ison 110 cm - olivat tosi reiluu mitotusta - huomasin vasta kotona kun päälle koitettiin :( ! Tätä asua haettu jo kauan tuon värisenä.. hakeminen siis jatkuu 98 cm tai 104 cm kokoja!

Käy kysymässä palautuksia, kun on muitakin varmasti, jotka ostaneet väärää kokoa ja palauttavat.. Niitä palautuksia tulee taatusti!

No ei kai nyt noin halpaa asua kannata palauttaa jos on liian iso, kun on sopiva sitten myöhemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja stokkalla töissä..:

No ei kai nyt noin halpaa asua kannata palauttaa jos on liian iso, kun on sopiva sitten myöhemmin.

Kyllä niitä palauttajia siltikin löytyy.. Usko tai älä!

http://verkkokauppa.planeetta.net/epages/Planeetta.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/kuperkeikka/Products/123-791-081-F/SubProducts/123-791-081-F-0008

Tuolla on myynnissä koko 98 cm. Uuden asun hinta 43 euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja just niin:
on väärin että joku hamstraa niitä noin monta ja toiset jää ilman. en päässyt stockalle aamulla ja iltapäivällä ne oli jo loppu. :(

Joo sama fiilis jäi mulle :( Vaikka olin 11sta jo niin kaikki oli menny. Oranssin 98cm olisin niin tahtonu. Ja tahtoisin edellee... että jos joku päättääkin luopua niin ... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja just niin:
on väärin että joku hamstraa niitä noin monta ja toiset jää ilman. en päässyt stockalle aamulla ja iltapäivällä ne oli jo loppu. :(

Joo sama fiilis jäi mulle :( Vaikka olin 11sta jo niin kaikki oli menny. Oranssin 98cm olisin niin tahtonu. Ja tahtoisin edellee... että jos joku päättääkin luopua niin ... :whistle:

Joo näinhän se on mutta mäkin ostin kolmelle omalle lapsella puvut sekä kaverille ,jonka luona pojat oli hoidossa, kaksi pukua . Jonkun mielestä varmaan hamstrasin mutta omasta mielestä en.

tosi huonosti oli stocka varannut pukuja. en mene enää ikinä hulluille päiville. ihan kusetusta... kyllä alekaman pitää riittää pidempään kuin tunnin ajan! koko tavaratalo on ihan hanurista :(

No mä ostin kyllä tulevaisuuden varalle nyt kun halvalla sai yhden puvun. Meillä on jo tälle keväälle puku, joten käytin tilaisuuden hyväksi ja ostin tulevalle. Tyhmäähän se ois olla ostamatta ja ostaa sitten kalliilla kun tarvitsee.

29.90 eli sikahalvat. nämä on muualla 43 euroa. ei siis kovin kalliit muutenkaan. tämä setti on niin kuin sadeasu, ei välikausiasu. siksi siis halvemmat eikä ole edes tarkoitettu kestämään samanlaista kulutusta kuin välikausivaatteet.

Mun mielestä se sopii välikausiasuksi kunhan varaa vaatetta alle. Meillä vuorellinen versio samasta asusta välikausipukuna. Kesäiltoina menee tuulitakkina, kun vuori on irrotettava.