Ticket to Heaven -asut halvalla Stockalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iloinen shoppaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi:
Öö, siis ylijunttia laittaa kurikset kalliin puvun päälle, mutta kuitenkin varjelet parempaa pukua kulumiselta...Mun mielestä on ylijunttia ostaa niin kallis puku ettei sitä raaski käyttää kulumisen pelossa.

Pakko peesailla.
Ne on käyttöön, ei näyttöön tai jälleenmyyntiin, meillä ainakin.

Ja kuriksia käytetään meillä joskus sen takia, että äiti ei halua pesettää takkia kalliissa pesulassa ja auton sisäpesukin maksaa... Ei sen takia, että vaate ei kestäisi vesilammikkoa tai kuluisi.

Vai miten te selvitätte yltä päältä kurassa olevan kiukuttelevan mukulan siirron päiväkodin pihasta odottavaan autoon? Mä en harrasta muuten takakontissa kuljettamista...

mä tein niin että haalari ja kengät pois...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ensinnäkin vähän halvempaa pukua ei tarvitse niinkään varjella kulumiselta, eikä ota niin päähän vaikka melko pian kuluisikin.

Öö, siis ylijunttia laittaa kurikset kalliin puvun päälle, mutta kuitenkin varjelet parempaa pukua kulumiselta...Mun mielestä on ylijunttia ostaa niin kallis puku ettei sitä raaski käyttää kulumisen pelossa.

En oo varjellut parempiakaan pukuja. Sanoinko niin?

Taisit sanoa.

ensinnäkin vähän halvempaa pukua ei tarvitse niinkään varjella kulumiselta, eikä ota niin päähän vaikka melko pian kuluisikin.

En oo varjellut parempiakaan pukuja. Sanoinko niin?

Taisit sanoa.

En kylläkään sanonut. Käsitit puheeni väärin. Yleistin ettei tarvitse, kun olen huomannut että toiset varjelee ja että halvan puvun kuluminen ei haittaa. Sitä paitsi meillä on ollut vasta yksi kallis puku ja ihan on ollut normi käytössä, eikä kuriksia suojaamassa pukua lialta ja kulumiselta. Mä en siis vaan käsitä miks pitää ostaa kallista tecciä jos pitää siitä huolimatta inhokuriksia. Sama sitten ostaa vettä kestämätön edullisempi puku.

myin juuri pari tuntia sitten aamulla ostmani vihreän 98 hp Ticketin pois kaverille. Syynä oli ettei se väri sopinut lapselle ollenkaan. Onneksi en ostanut sitä tarpeeseen, vaan hysteria tarttui aamulla ja pakko oli ostaa ja jonottaa muiden kahjojen seurassa..

Mitä laatuun tulee, niin viime keväinen puku yhdellä erittäin vilkkaalla pk lapsellani kesti ainakin syksyn aivan ehjänä ja piti lapsen täysin kuivana. Vaikka oli sitä ohuenohutta silkkimäistä "tuulipuku" kangasta.