The Look

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä vaan..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kävin tänään ottamassa täytettä huuliin ekaa kertaa ikinä lookissa. Itse Tiinakin oli paikalla. Nyt jännäämään kauan tulos pysyy, kivalta näyttää ainakin nyt :))

Heips, kävin ottamassa mesolankoja kulmiini siellä, se on luonnonmukaisempi vaihtoehto kuin botox. yllättävä kyllä oli melko kivutonkin, vaikka jännitin kovasti :)

Mulle on tehty Lookissa kemiallinen kuorinta ja oon myös ottanut huuliin täytettä, juuri tota Pluryalia. Tuo kuorinta auttoi akneen todella tehokkaasti, paljon paremmin kuin esim. antibiootit. Huuliin oon ollut myös tyytyväinen, niistä tuli luonnollisen täyteläiset. Aion jatkossakin käyttää Lookin palveluita.

Mä olen ottanut salic-happo kuorinnan muutaman kerran vuodessa the lookissa.
Mun mielestä ensin aknelääkitystä pitäisi myös aina miettiä muita vaihtoehtoja. Elintapoja , kauneushoitoja ym.. Kuorinta on todella tehokas ja suositellaan tietty kuuriluuntoisena. Mutta kukin tyylillään. Musta aknelääkkeet on aika vahvoja ja en heti sellasia haluis kehooni.

Hei! Onko teillä tietoa tosta The Lookista. Oon kuullut, että ois hyvä paikka siinä Snelmaninkadulla. Tekis mieli ehostaa itseä hieman lasten jälkeen..

Nyrkkisääntönä kukaan oikea ja eettisesti toimiva plastiikkakirurgi ei anna kenenkään muun tehdä konsultaatiota. Hyvällä kirurgilla konsultaatioita voi olla useampikin ennen varsinaista leikkausta. Hintakin pyörii alle satasessa tunnin käynnistä. Sama, jos terveyskeskuksessa sihteeri arvioisi aulassa mikä sairaus kenelläkin on. Lääkärin työtä ei voi tehdä kukaan muu kuin lääkäri itse. Erikoissairaanhoitaja voi antaa jotain arvioita luvalla.

Yhteistyössä