The Look

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä vaan..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä vaan..

Vieras
Hei! Onko teillä tietoa tosta The Lookista. Oon kuullut, että ois hyvä paikka siinä Snelmaninkadulla. Tekis mieli ehostaa itseä hieman lasten jälkeen..

Terve, minä olin toissapäivänä Tiinalla konsultaatiossa. Paikka oli oikein viihtyisä ja tiina oli tosi asiallinen ja osasi kertoa hyvin toimenpiteistä. Mitä tapahtuu toimenpiteen aikana ja mitä jälkeen. Minä ainakin pystyn suosittemaan oman kokemukseni mukaan.

Jos oikeasti meinaa itselleen tehdä jotain niin sitten pitää kyllä etsiä oikeasti ammattitaitoinen paikka. Kroppaan kun kosketaan ja jokin menee pieleen niin sitä ei enää korjatakaan.
Ammattitaito toki maksaa,mutta eikö se ole pieni hinta siitä että saa varmasti ammattitaitoista palvelua.

Tarkoitin että voin suositella sen perusteella mikä mieli minulle jäi konsultaatiosta. Tiina osasi kertoa kaikki tulevasta ja sillä tapaa minulle jäi luottavainen mieli. En toki osaa vielä sanoa leikkaustuloksesta mitään.

Itse kävin kyllä Snelmaninkadun kautta Tallinnassa ja voin kertoa, että nyt on rinnat kohdallaan imetyksen jälkeen. Tiina oli vielä mukana tallinnassa tukena. Oli kyllllä kiva, kun pelotti, jos kaikki meneekin pieleen.. Toki jonkun mielestä varmaan typerää ja pinnallista, mutta jos sillä hyvän mielen saa itselle niin kuka kieltää?! Tallinnassa oli ammattitaitoiset kirurgit paikalla.

No ei tosiaan katoa mihinkään, vaikka Tallinnaan menee. Kyllä Tiina tietää millaset tissit sopii kullekkin vartalotyypillle ja millainen implantti paras..Kirurgi vielä kuitenkin homman varmistaa ja katsoo jokaisen potilaan henk. koht ennen mitään tomenpiteitä..Ei siellä mitää tehdä summan mutikassa..

Tässä ketjussa nyt yksi yrittäjä kehuu ja mainostaa itseään. Jännä miten yhtäkkiä palsta on täynnä mammoja, jotka on just käyny Tiinan asiantuntevassa konsultaatiossa, kun yksi "kanssasisar" asiaa tiedustelee.

Tuntuu aika erikoiselle, että olisi tarvetta tuollaiselle. Ovat laajentaneet toimintaansakin kysynnän vuoksi. Ehkäpä ihmiset vain puhuvat avoimemmin aiheesta nykyään. Tiina on kuitenkin tunnettu myös monesta TV ohjelmasta, joten hänen business saa luonnollisesti enemmän huomiota mediassa, kuten myös täällä.

http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=2285573&tarkiste=1564C3FBD10F529B95FE6E7E3E418C264F87874A&path=1547;1631;1678

Ks nimihistoria, näin yritetään peittää konkat

lopettakaa nyt jo jumalauta toi naurettava mainostus! toi on niin läpinäkyvää ja noloa että ei ees tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. nyt riiiiiiiittää oikeesti :laugh:

Siis mitä ihmettä, miks kaikkien pitää olla mainostajia jos kehuu saamaansa palvelua Tiinalla, voit tulla vaikka katsomaan että olen oikea ihminen. imeellistä menoa...

Tervehdys, minä hommasin myöskin tiinan kautta virosta silikonirinnat. Aluksi kävin juttelemassa Tiinan kanssa Helsingin toimipisteessä asiasta, sitten varasimme leikkausajan viroon. Kumpaankin rintaan päädyttiin laittamaan 250cc implantit, halusin vaan pientä kohennusta. Olen ollut tyytyväinen palveluun :)

Yhteistyössä