Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mulla on huomenna karkkipäivä ja tänään söin salaa itseltäni karkkia vähän :xmas:
kiva,miul on ain karkkipäivä...valitettavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mulla on huomenna karkkipäivä ja tänään söin salaa itseltäni karkkia vähän :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mutta älkää vaan kertoko mulle että söin tänään karkkia salaa itseltäni :|
SÄ OOT SYÖNY KARKKIA TÄNÄÄN |O |O |O |O EI SAA RÄPLÄTÄ NAMIPUSSIA JOS EI OO NAMIPÄIVÄ |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mutta älkää vaan kertoko mulle että söin tänään karkkia salaa itseltäni :|
ei kiva jos öllöttääAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul on vähä öllö olo ku oon syöny sikana karssuja.
Nuku hyvin :wave: :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kyl tää o iha pöhköä,mie lähen nyt nukkumaa...hyvät yöt ja kauniit unet kaikille,huomiseen. :wave:
Emmää ainakaa, ku pandan rasiasta.Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Hmmm.... puhutaanko täällä taas suklaasta....lähtisköhän kaappeja kaivelee
No mutta kävin jo kaapilla.....löyty geishaa ja fazerinaaAlkuperäinen kirjoittaja Finttu:Emmää ainakaa, ku pandan rasiasta.Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Hmmm.... puhutaanko täällä taas suklaasta....lähtisköhän kaappeja kaivelee
:wave: heipä hei salaperäinen vierailija :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras::xmas:
Ruisleipää ja punasalaattia mulle, kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:No mutta kävin jo kaapilla.....löyty geishaa ja fazerinaaAlkuperäinen kirjoittaja Finttu:Emmää ainakaa, ku pandan rasiasta.Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Hmmm.... puhutaanko täällä taas suklaasta....lähtisköhän kaappeja kaivelee
Juu näin on. 300 grammaa suklaata (rasioineen päivineen) tuli hotkastua tos melko vauhdilla, ni on pakko ottaa jotai oikeetaki ruokaa, ettei tuu huono olo.Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Sä oot niin terveellisellä linjalla Finttu
No taidat puhua asiaa....otappa välillä leipää ja lasi kylmää maitoaAlkuperäinen kirjoittaja Finttu:Juu näin on. 300 grammaa suklaata (rasioineen päivineen) tuli hotkastua tos melko vauhdilla, ni on pakko ottaa jotai oikeetaki ruokaa, ettei tuu huono olo.Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Sä oot niin terveellisellä linjalla Finttu