THE KETJUNTAPPO VOL 4

Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
toki tipsua ja pohjistaki on ain iha kauhii ikävä. :D
:heart: :hug:
(syön banaania ko ei muuta löytyny.... tarttis kai tehä jotain ruokaa... mutta sitten myöhemmin...)
siis tää meijen samis juttuu menee kyl jo iha höpöks,miullakii on täs lautasel banaanii... :LOL:
:eek: :LOL: Ei voi olla... :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
toki tipsua ja pohjistaki on ain iha kauhii ikävä. :D
:heart: :hug:
(syön banaania ko ei muuta löytyny.... tarttis kai tehä jotain ruokaa... mutta sitten myöhemmin...)
siis tää meijen samis juttuu menee kyl jo iha höpöks,miullakii on täs lautasel banaanii... :LOL:
Mulla onkin hunajamelonia :p Jonkun pitää erottua joukosta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja MiniMyy:
Sopiiko uunon tulla väliin kyseleen, et mikä tää ketjuntappojuttu oikein on? :eek: :/

Oon tainnu olla liian kauan poissa kuvioista et oon tyystin tippunu kärryiltä. :ashamed:
No täällä oli alun perin ketju jossa kysyttiin, että "kirjoitatko usein ketjuntappoviestejä?". Eli sellaisia viestejä johonkin ketjuun, että se ketju sitten kuolee... kukaan ei enää siihen vastaa. No kaikkihan oli sitä mieltä, että sellaisia kirjoittavat ja sitten ruvettiin "tappelemaan" siitä kuka on pahin ketjuntappaja... ja .... ja ja ... mitäs vielä... no sitten tää on menny tälläseks yleiseks jutskaamiseks...
Näissä Ketjuntappoketjuissa tullaan hyvälle tuulelle... ketään ei haukuta... jne. Ja KAIKKI on tervetulleita jutskaileen :D

HUH, tulipahan sepustus :D :LOL:
 
Pitäsköhän mennä ruokakauppaan tänään ko jääkaapista löytyy vaan perunoita, porkkanaa ja juustoo... :whistle: Kai mä keitän puuroo :/ Täytyy miehenkin tyytyä vaan leipään ko tulee... teen sille sitten illalla jotain gurmeeta kauppareissun jälkeen :p
 
Nälkä vaan kasvaa kun katsoo tuota lautasta. :p :/

Kohta pitää mennä ostamaan jouluherkkuja kaupasta kun täällä lapset saa joululahjansa loppiaisena. Lauantaina mennään katsomaan joulukulkuetta ja loppiasen jälkeen tää mamma rynnistää alennusmyynteihin.
 
eile illala ku tipsu jutskailtii ni keskimmäine kysy et kene kaa sie juttelet,sanoin sit et tipsun se oli iha et kene ja kysy et tunnenko mie siut sanoin et en oikeesti vaa sillei niiku täält palstalta tunnen.ei se reppana ymmärtäny ja just nyt kysy et kenen kaa mie taas juttelen,sanoin et tipsun rupes nauramaa ja sano et en mie tajuu teitä. :D :D :D outo laps ku ei ymmärrä. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Nälkä vaan kasvaa kun katsoo tuota lautasta. :p :/

Kohta pitää mennä ostamaan jouluherkkuja kaupasta kun täällä lapset saa joululahjansa loppiaisena. Lauantaina mennään katsomaan joulukulkuetta ja loppiasen jälkeen tää mamma rynnistää alennusmyynteihin.
:x Mä en halua taas kuullakaan jouluruuista vähään aikaan...
Mutta herkutelkaapa te oikein kunnolla siellä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
eile illala ku tipsu jutskailtii ni keskimmäine kysy et kene kaa sie juttelet,sanoin sit et tipsun se oli iha et kene ja kysy et tunnenko mie siut sanoin et en oikeesti vaa sillei niiku täält palstalta tunnen.ei se reppana ymmärtäny ja just nyt kysy et kenen kaa mie taas juttelen,sanoin et tipsun rupes nauramaa ja sano et en mie tajuu teitä. :D :D :D outo laps ku ei ymmärrä. :LOL:
:LOL: :LOL: Ihana :heart: :D Hassu :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Nälkä vaan kasvaa kun katsoo tuota lautasta. :p :/

Kohta pitää mennä ostamaan jouluherkkuja kaupasta kun täällä lapset saa joululahjansa loppiaisena. Lauantaina mennään katsomaan joulukulkuetta ja loppiasen jälkeen tää mamma rynnistää alennusmyynteihin.
:x Mä en halua taas kuullakaan jouluruuista vähään aikaan...
Mutta herkutelkaapa te oikein kunnolla siellä :D

Onneksi täällä on vähän erilaiset jouluruuat kuin Suomessa niin ei töki heti alkuunsa. Vaan mentävä on ennen kuin siesta alkaa ja pikkukaupat sulkee ovensa. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
siis oikeesti onko tuo miun lautane teist ihkun näköne????????mie taas oon nii kyllästyny jos totta puhutaa ain syömää noit samoja sapuskoja...menee ne kyl iha hyvi alas... :D
Todellakin on!! Ruoka kannataiskin aina laittaa tolleen esille... saa sen näyttämään vielä paremmalle! :p
Mää söin banaanin suoraan kuorista :whistle:

Muoks. JA MAISTUMAAN paremmalle :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Nälkä vaan kasvaa kun katsoo tuota lautasta. :p :/

Kohta pitää mennä ostamaan jouluherkkuja kaupasta kun täällä lapset saa joululahjansa loppiaisena. Lauantaina mennään katsomaan joulukulkuetta ja loppiasen jälkeen tää mamma rynnistää alennusmyynteihin.
:x Mä en halua taas kuullakaan jouluruuista vähään aikaan...
Mutta herkutelkaapa te oikein kunnolla siellä :D

Onneksi täällä on vähän erilaiset jouluruuat kuin Suomessa niin ei töki heti alkuunsa. Vaan mentävä on ennen kuin siesta alkaa ja pikkukaupat sulkee ovensa. :wave:
Okkei, nähhään
:wave:
 

Yhteistyössä