THE KETJUNTAPPO VOL 4

pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Laitanpa kahvin tippumaan ja käyn vähän hiuksia föönailemassa... Ja kukis ei sitten yhtää naura mun föönailuille |O :xmas: :D
Mä tässä oon suunnitellu kans hiusten kärventelyä..ajattelin vaan jos laittas kikkuroita silleen vähäsen :D
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Laitanpa kahvin tippumaan ja käyn vähän hiuksia föönailemassa... Ja kukis ei sitten yhtää naura mun föönailuille |O :xmas: :D

tiietkö en voi enää nauraa siun föönaamiselle...sorruin ite tänää samaan. :eek:
Mites sä nyt nuin sorruit? :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Laitanpa kahvin tippumaan ja käyn vähän hiuksia föönailemassa... Ja kukis ei sitten yhtää naura mun föönailuille |O :xmas: :D

tiietkö en voi enää nauraa siun föönaamiselle...sorruin ite tänää samaan. :eek:
Mites sä nyt nuin sorruit? :saint:
taijan olla heikko immeine... :LOL:

 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Laitoin pojan paapan luo kylään et saan istua tässä ja putsata keittiön tasot :ashamed: Poika kyllä itse halus sinne..mut silti :saint:

et sie oo kamala ollekaa,mut kerro mite onnistuu samal olla täs ja putsata keittiön tasot. :D ;) :whistle:
niin sitä mäkin tässä just mietin et miten se onnistus :saint:
 
Tuo poika sitten heräs... ei nukkunu ees tuntia. Nyt on parina aamuna venytetty ekoille päikkäreille menoa (että sitten kun vien hoitoon ni olis jo sellanen hyvä rytmi), mutta aina on yhen aikaan heränny päikkäreiltä, niinpäs teki sitten nytkin. Eli kahen tunnin sijasta nukku vaan tunnin...
Ei sen näin pitäny mennä :eek:
No samapa tuo... poika on tyytyväinen ja menee jo tukka putkella tossa huoneesta toiseen :D
 

Yhteistyössä