The ketjujen THE KETJU ;)

  • Viestiketjun aloittaja Elämä on laiffii
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ärsyttävää edes vastatata näihin viesteihin, kun sä et edes osannut lainata viestiä oikein, joten nämä kaikki lainaukset menevät päin helvettiä. Ja ei, en aio korjata asiaa viesteissäni, kun kerran sä olet niin yksinkertainen, ettet itse sitä osaa tehdä.
En minä sanonut, että sinä haukkuisit, vaan sinä itse uhriutumismoodissasi vinguit, että "mutta sitten kun joku vastaa haukutaan että ei sulta ole kukaan mitään kysynyt".
Etkö sä oikeasti muista mitä olet aiemmin sanonut? Onko sulla jokin oireyhtymä tai sairaus?
 
vierailija
Ärsyttävää edes vastatata näihin viesteihin, kun sä et edes osannut lainata viestiä oikein, joten nämä kaikki lainaukset menevät päin helvettiä. Ja ei, en aio korjata asiaa viesteissäni, kun kerran sä olet niin yksinkertainen, ettet itse sitä osaa tehdä.
En minä sanonut, että sinä haukkuisit, vaan sinä itse uhriutumismoodissasi vinguit, että "mutta sitten kun joku vastaa haukutaan että ei sulta ole kukaan mitään kysynyt".
Etkö sä oikeasti muista mitä olet aiemmin sanonut? Onko sulla jokin oireyhtymä tai sairaus?
 
vierailija
Muistakaa kaikki että joa joku kysyy jotain tässä ketjussa niin älkää vastatko tai







muistakaa kaikki että jos joku kysyy tässä ketjussa jotain, niin älkää missään nimessä vastatko siihen tai saatte vain jonkun yksinäisen urpon haukut niskaanne. kysymykset ovat lähinnä retorisia.
Älä viitsi projisoida ongelmiasi minuun. Se ei ratkaise niitä omia ongelmiasi.
 
vierailija
Gif-ylilataus tulee aina siinä vaiheessa, kun ei enää sanoilla pärjätä. Me molemmat tiedetään, että sä mokasit viestissä #717, mutta miksi se on sulle niin kova paikka? Ihan älyttömiin suhteisiin vedät tuon homman sen sijaan, että aikuismaisen rehdisti myöntäisit, että nyt tuli mokattua - olinpa tyhmä.

 
vierailija
Gif-ylilataus tulee aina siinä vaiheessa, kun ei enää sanoilla pärjätä. Me molemmat tiedetään, että sä mokasit viestissä #717, mutta miksi se on sulle niin kova paikka? Ihan älyttömiin suhteisiin vedät tuon homman sen sijaan, että aikuismaisen rehdisti myöntäisit, että nyt tuli mokattua - olinpa tyhmä.

Tämä kuva on viesti numero 717. Mikä moka tässä kuvassa on?
Eli kukakohan tässä on mokannut? :rolleyes:

 
vierailija
Gif-ylilataus tulee aina siinä vaiheessa, kun ei enää sanoilla pärjätä. Me molemmat tiedetään, että sä mokasit viestissä #717, mutta miksi se on sulle niin kova paikka? Ihan älyttömiin suhteisiin vedät tuon homman sen sijaan, että aikuismaisen rehdisti myöntäisit, että nyt tuli mokattua - olinpa tyhmä.

Tämä kuva on viesti numero 717. Mikä moka tässä kuvassa on?
Eli kukakohan tässä on mokannut? :rolleyes:
Viestien numerot vaihtuvat sitä mukaa, kun mode poistelee ketjusta viestejä.
 

Yhteistyössä