The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Älä ny vaan sano, että sinulla on samanlainen ruokavamma kuin tinkuliinilla?
No mä en syö makkaraa, niitä aitonakkeja mitä myydään jollain nimellä mitä nyt en muista, voin syödä ehkä sillon tällön = kerran kaksi kesässä...sianlihaa en syö ja naudanlihaa vain jauhelihana sillon tällön...oikeestaan mikä tahansa muu liharuoka menee...niin ja mitään äyriäisiä EN ikinä suostu syömään...ja lihassa ei saa olla yhtään mitäään läskiä eikä raakaa kohtaa :oops:
 
Onneksi tässä välissä ehdit kuitenkin ottamaan rennosti ja lepääntymään :)
Kyllä, tän illan. Lapsonen rakentelee Legoilla, pyykkikone pyörii, keittiö on siivottu. Kohta iltapala yms.
Eilen kävi vanhanaikaisesti. Olin ysin jälkeen kirjautumassa, kun joku linkki johdatti juutuupiin. Avasin sitten juutuupin ihan eri välilehdelle ja jäin kuuntelemaan 80-l poppia. Heräsin ennen yhtätoista discon rytkytykseen :oops: Olin onnistunut unissani hipaisemaan käyntiin jonkun kasarin parhaat diskot :D
 
Kyllä, tän illan. Lapsonen rakentelee Legoilla, pyykkikone pyörii, keittiö on siivottu. Kohta iltapala yms.
Eilen kävi vanhanaikaisesti. Olin ysin jälkeen kirjautumassa, kun joku linkki johdatti juutuupiin. Avasin sitten juutuupin ihan eri välilehdelle ja jäin kuuntelemaan 80-l poppia. Heräsin ennen yhtätoista discon rytkytykseen :oops: Olin onnistunut unissani hipaisemaan käyntiin jonkun kasarin parhaat diskot :D
Ihana :D
...ja juutuupi on kyllä salakavala paikka, imasee mukaansa vaikkei sitä välttämättä haluukaan:cautious:...
 
Mä en ollut ollenkaan vielä valmis noiden näkemiseen :D..useamman kerran piti silmiä räpsytellä että joo, ei ne ole mitään liikkuvia lumikökkäreitä:oops::D..Hieno yllätys kyllä :)!
Kohta pitääkin käydä rannassa katsomassa, onko joutsen pariskunta saapunut. Samalla voi bongailla sinivuokkoja, jos näkyisi. No, ei tosin vielä, täytyy ilmojen vielä lämmetä. Krookukset ja narsissit jo nousee.
Eli, aika vaihtaa kukat parvekkeelle.
 
Kohta pitääkin käydä rannassa katsonassa, onko joutsen pariskunta saapunut. Samalla voi bongailla sinivuokkoja, jos näkyisi. No, ei tosin vielä, täytyy ilmojen vielä lämmetä. Krookukset ja narsissit jo nousee.
Eli, aika vaihtaa kukat parvekkeelle.
..ei tällä vielä mitään krookuksia näy eikä narskuja:cautious:.lunta löytyy vielä pihamaalta runsaasti eli aurinko saa tehdä taikojaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä