The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Asiasta kukkaruukkuun, eli jouluun.

Pohjustus: Mulla on tossa ollut jo aikapäiviä kaks iskemätöntä reppua jotka olen meinannut lahjoittaa muksuille kunhan joskus muistan. Tänään sit kirppikseltä bongastin aivan iskemättömän espritin naisten käsiväskyn, siis ei mitään iltapukulaukkua vaan ihan kelpo käsilaukun. Pyysivät ruhtinaalliset kaksi euroa, niin mä tuumasin, että tosta vanhemmalle tyttärelle.

Sit tajusin, että enhän mä välttämättä saa noita toimitettua perille kuin jouluksi... joten hokasin, että siinähän mulla on muksuille joululahjat valmiina. Reput/laukut täyteen sukkaa/villasukkaa/sormikasta/hansikasta/suklaatirasiaa ja sit vaan kantohihnaan kortti kiinni.

Yhtä puuttuu ja semmoinenkin olis kirppiksellä tänään ollut - Samsoniten lähettilaukku vielä paketissa kympillä, mut mulla ei ollut kuin kolikoita taskussa eikä kortti kelvannut niin odottakoon.

Jouluun on vielä kaks kuukautta ja mulla on jo 3/4 lahjoista kasassa ja jonkinmoinen ajatus sopivista repuntäytteistä.

Olenkohan mä kipeä vai mikä mua vaivaa kun ei tämmöistä ennen ole päässyt tapahtumaan?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä