Boobabe
Mä vielä mietin kysymystä.Kannatan tätäkin asiaa.
Mitä sinä kysyitkään?
Mä vielä mietin kysymystä.Kannatan tätäkin asiaa.
Mitä sinä kysyitkään?
Se mitään pervoilua ole vaan kidutusta annetaan ymmärtää mutta ei ymmärretä antaaja paheksun tollasta keskeytyspervåilua
pitää saattaa loppuun minkä on alkanu
Mulla on jo kymmenen vastausta valmiina.Mä vielä mietin kysymystä.
SamoinNiin pitää. Mun sänkyyn voi sitoa jalat ja kädet.
s/m leikit on pervåiluaSe mitään pervoilua ole vaan kidutusta annetaan ymmärtää mutta ei ymmärretä antaa
*mojauttaa suukon nakin poskelle* Muisk!
Kenelle on ja kenelle ei....ei kun siis...öh..s/m leikit on pervåilua
Nakin poskelle? Tulee mieleen..*mojauttaa suukon nakin poskelle* Muisk!
kaikki paitsi pimeessä-peitonalla-saunanjälkeen on pervåiluaKenelle on ja kenelle ei....ei kun siis...öh..
No korjaan vähän että saat pois ne pervot ajatuksetNakin poskelle? Tulee mieleen..
Ihanaa mä olen pervokaikki paitsi pimeessä-peitonalla-saunanjälkeen on pervåilua
pervåilla onkin kivempaa ja siksi on syytä paheksuaIhanaa mä olen pervo
Pieni pervoilu päivässä piristääpervåilla onkin kivempaa ja siksi on syytä paheksua
paaaaheksuuuuunPieni pervoilu päivässä piristää
Maali = kallista, vaivalloista ja tarvii luvan.Keittiökaappien ovien väri vaihtuu maalipurkilla eikä tarroilla.
On vähän epäreiluuden makua jos sinä saat sekä keksiä säännöt, että laskea pisteet.Case closed, raffi 10 - AK 0.
*Kallistaa asiankannattajan romanttisesti kohti lattiaa, silmämunat tuijottavat hetken toisiaan syvällisesti, kuulee selässään rasahduksen, ignooraa varoitusäänen, keskittyy mutristamaan huulensa törrölle, kuulee toisen rasahduksen, menettää tasapainonsa, kaatuu asiankannattajan päälle, kuulee housustaan hätäisen pierun pörähdyksen ja tajuaa..* ''Multa meni taas selkä, voisko joku soittaa ambulanssin....ja tuoda puhtaat alkkarit??!!''Pöh.
Kaikki saa pusuja paitti mä.
Näin ne keski- ikäiset miehet pikkuhiljaa erakoituu, katkeroituu, alkavat ryyppäämään, haukkuvat ex- muijansa lisäksi kaikki naiset, keskittyvät Ford- merkkisiin autoihin, lukevat TexWillereitä ja Korkeajännityksiä, syövät epäterveellisesti, alkavat rakastamaan parin kilowatin rälläköitä, moottorisahoja ja oikeestaan kaikkea jolla saa aikaan tuhoa ja meteliä.
Mun mielestä se oli täysin validi perustelu eikä lainkaan epäreilu. Plussana lisään, että tarrojen liimaaminen on semmosta hommaa, mikä ei voi edes mennä pieleen vaikka antaa lapsen osallistua ja auttaa.On vähän epäreiluuden makua jos sinä saat sekä keksiä säännöt, että laskea pisteet.