The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No viddu ku eilen olin ja yritin,tuli vaan paha mieli. Nyt oon ulkona, itkettää. Voisin vaihtaa ihan millon vaan tän mun elämäni hetkeks ainakin vaihtaa jonkun kaa niin olis paljon helpompaa ymmärtää miks oon tällänen.
..toiskohan vaihdos jonkun toisen eloon kuitenkaan sitä helpotusta tai parannusta? Mene ja tiiä....

Mutta uskallan väittää tietäväni että meistä jokainen on kokenut menetyksiä ja sydänsuruja, joten tiietään mitä käyt läpi siellä ja miltä tuntuu.

Mutta niistä selviää.

Purkaudu ja juttele vaan, mieluummin niin kuin että pidät yksin sisälläsi.
 
Yinksu
..toiskohan vaihdos jonkun toisen eloon kuitenkaan sitä helpotusta tai parannusta? Mene ja tiiä....

Mutta uskallan väittää tietäväni että meistä jokainen on kokenut menetyksiä ja sydänsuruja, joten tiietään mitä käyt läpi siellä ja miltä tuntuu.

Mutta niistä selviää.

Purkaudu ja juttele vaan, mieluummin niin kuin että pidät yksin sisälläsi.
Vaihdos sais muut tajuumaan miks olen tällänen ja miks otan asiat raskaasti. Olis ees lapsi/a joiden takii olis pakko jalsaa mut ei ole niitäkään. Se on surullista.
 
Vaihdos sais muut tajuumaan miks olen tällänen ja miks otan asiat raskaasti. Olis ees lapsi/a joiden takii olis pakko jalsaa mut ei ole niitäkään. Se on surullista.
Sä oot tunneihminen ja silloin tottakai katsoo ja läpikäy asioita sydämellään. Ja se vie oman aikansa.

Toi että jos sulla ois lapsi, niin ois pakko jaksaa...joo, mutta on ne tunteet ja tilanteet silloinkin käsiteltävä läpi. Et kerkee päivän aikana mutta tunteja riittää yöllekin, kun on hiljaista.

Jos et ottais raskaasti, niin ei kyseessä oliskaan suuret tunteet eikä tärkeä ihminen. Kivusta huolimatta ole iloinen ja onnellinen siitä, että osaat rakastaa ja että olet saanut tuntea rakkautta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Vaihdos sais muut tajuumaan miks olen tällänen ja miks otan asiat raskaasti. Olis ees lapsi/a joiden takii olis pakko jalsaa mut ei ole niitäkään. Se on surullista.
En tiijä muista ja en voi sanoa että tiijän mitä käyt läpi mut itse nipin napin selvisin hengissä erostani, kirjaimellisesti että selvisin hengissä.
Millään ei ollut mitään väliä, mikään ei kiinnostanut. En halunnut mennä mihkään koska miksi? Kaikki oli paskaa paitsi kusi ja seki oli paskaa.
Pari vuotta sitä helvettiä kesti ja kävin todella syvällä, olen onnellinen kun olen hengissä tänään.
Et ole eka jonka sydän on riivitty irti sykkivänä rinnasta ja poljettu maahan sun silmiesi eessä.
Väistämättähän siinä kovettuu, tulee kyyniseksi rakkauden suhteen mutta joskus voi käydä niin kuin elokuvissa että tapaa todella ihanan ihmisen joka sulattaa tällaisenkin routasydämmen.
 
Yinksu
Nii ja mä en sitte yhtään väheksy muiden sydäsuruja. Mä nyt vaan olen puhunu omasta puolestani enkä meinaa sitä että mun sydänsurut olis jotenkin muita " parempia ja suurempia". Jokaisen surut on suuria just itelleen oli ne sitten sydänsuruja tai muita. Mulle tämä on suuri juttu. En ole väheksynyt muiden suruja.
 
Nii ja mä en sitte yhtään väheksy muiden sydäsuruja. Mä nyt vaan olen puhunu omasta puolestani enkä meinaa sitä että mun sydänsurut olis jotenkin muita " parempia ja suurempia". Jokaisen surut on suuria just itelleen oli ne sitten sydänsuruja tai muita. Mulle tämä on suuri juttu. En ole väheksynyt muiden suruja.
En usko että kukaan ois niin kuvitellukkaan.
 
Autot2- leffa - toooosi moneen kertaan katottu mutta nyt telkkarista*peukuttaa*...tai siis telkkarin kautta ennenkin mutta nyt kanavalta...no, eniveis - on pelastus tälle enempivähempi raatoilevalle joukolle :)

Martti on paras <3
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä