The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyl ei tää päivä etene sitte mihinkään...aika vaan matelee.
Niin se joskus tekkeepi, ei auta mikkään.
En nyt ala neuvomaan että reipastuhan jo tai mene ulos sielä on hauskaa. Kun ei välttämättä ole hauskaa.
Aika auttaa mutta ei se sitä tarkota että pelkästään siihen voi hirttäytyä, aika auttaa kunhan ittekkin ees yrittää tehä asian eteen jotaki. Asiat kun laittaa oikeisiin mittasuhteisiin niin sit ehkä auttaa. Jälkeenpäin noin voi sanoa, kun tilanne päällä sekin kuullostaa vittuilulta. Kuitenkin kolmen vuoden päästä kaikki on hyvin tai jopa helvetin hyvin. Viikko tai kuukausi on sydämmen asioissa ihan liian lyhyitä mittatikkuja.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Yinksu
No viddu ku eilen olin ja yritin,tuli vaan paha mieli. Nyt oon ulkona, itkettää. Voisin vaihtaa ihan millon vaan tän mun elämäni hetkeks ainakin vaihtaa jonkun kaa niin olis paljon helpompaa ymmärtää miks oon tällänen.
 
Ovat rakentaneet palstalle ansan.
Ketjun luettuani jos klikkaan etusivulle - niin sillä silmänräpäyksellä kun klikkaan niin näytöllä heilahtaa ja olenkin tilaamassa itselleni "odottajan uutiskirjettä".
Tänään jo vissiin kolmesti.
Adblokkikaan ei torju tota mainoksena kun se on palstan omaa sisältöä.
 
Lapset poissa, gourmeet vaihtuu mättösafkaan. Makaroonia, jauhelihaa, meetvurstia,kukkakaalia, herneitä, porkkanaa, papuja vihreitä semmosia pitkiä, parsakaalta keitettynä ja sitten paistettuna.
Hyvää on tääki (y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä