The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eri kuski niin olivat ihmeissään :D
Enemmän autolla ajoa vaan niin kyllä se siitä (y)
Joo. Ajaminen o ihan helppoo.
Siin on positiivisen ja negatiivisen kiihtyvyyden säätöpolkimet ja vektoraalisten sivuttaisvoimien säätöpyörä. Ne on helppoja käyttää. Sen lisäksi oikeissa autoissa on "automaatti", eli pieni vihreä menninkäinen joka heiluttaa vaihdekeppiä puolestasi.

Hankalaksi homman tekee se, että esim. parkkiruudut on tehty semmoisiksi, että polkupyöräkään ei siihen mahdu olematta jomman kumman viivan päällä.
Ja opastekyltit on ihamberseestä. Jos vaik tahdot Helsingistä Riihimäelle, nii opastekylteissä lukee "Tanpere" tai ehkä "Hämeenlinna". Riihimäki lukee kyltissä vasta kun olet jo löytänyt Riihimäelle niin mitä virkaa sillä kyltillä enää siinä vaiheessa on? Täh?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
jota et koskaan aja metriäkään.
en aja muuten minäkään.
ja siitä oikeasta autosta nyt on muitakin erilaisia mielipiteitä.
En aja en.
Ei kukaan lääkäri ole multa vielä ajamista kieltänyt, mutta itte hoksaan, että näköni, etenkin hämärässä ei enää ole sitä mitä ajaminen vaatisi. Joten en enää aja jos ei ole pakottavaa tarvetta. Formulan vaatima superlisenssi kariutuisi mulla kättelyssä.

Silti mulla on jokunen kilsa kahlattuna Suomen maanteitä ja jos multa kysytään, niin ne kilsat on täynnä ja niitä on liikaa.
 
Tuituit sulle :)!

Laitapa kuule lukiessas pisteet paikalleen, niin voi helpottaa..eli aakkoset on mita on, siita huolimatta - huikeeta laskeutumista viikonlopun viettoon, se on perjantaki, naas, jihaaa *tohkeissaan*

Ja jepulis, kurakelikausi on saapunut(y), H2O:ta ja litsis- lallia joka paikassa eli kumpparit hyvassa testauksessa! Mutta mita valia, jos vaikka jalleen eteinen - no okei, Irma saa olla touhukkaana koskapa toi kurarapa on vaellusherkkaa :p - rahiseekin kerran ulkona on kuitenkin hauskaa ja kivaa ja kevat tulee kohisemalla!!

huoh. patittaa nyt pisteitten puutos:barefoot:....mutta hermosto ois mennyt hilavitkuttimella:alien::D
 
Joo. Ajaminen o ihan helppoo.
Siin on positiivisen ja negatiivisen kiihtyvyyden säätöpolkimet ja vektoraalisten sivuttaisvoimien säätöpyörä. Ne on helppoja käyttää. Sen lisäksi oikeissa autoissa on "automaatti", eli pieni vihreä menninkäinen joka heiluttaa vaihdekeppiä puolestasi.

...
AaaHa! Nyt se syyllinen selvis, joka taikoo meijen Reinoon toisinaan jotain ihme kengurubensameininkia tai sitten liian raskasta - toi on kylla paha, paheksun moista temppua kylla mutta onneksi sita sattuu vain silloin kun taa yksi horho on Reinon kyydissa:notworthy::barefoot:- kaasujalkaa elikas toi hiiien vihrea menninkainen:devil:*ja se puhdistusliina olikin jemmattuna missa...:alien:*...

Tosin. Mun Reinossa on toisinaan semmoisetkin "hallintalaitteet" olemassa, jotka kommentoivat tyyliin..."..hanaa, nyt hanaa vaan!!!"..."...voi aiti sua...kylla iska osais ton paaaaaljon paremmin...!.." ja "..no niin, taa vain ennakoi sita aikaa, kun ma oon saanut sen ajokortin ja aiti vain saa istua kyydissa...!"


:D
 
En ole. Kovasti yritettiin huijata. :D
...ma olen valppaustilassa :cautious:..hahaa, niin varmaan :D eli kylla ma taijan joutua toopeilemaan tallekin paivalle, silla vellokset ovat jossain yhdessa ja ehtinevat varmasti myos juonitella paakkoseni menoksi jotain :p

Viela on hyva tovi tata paivaa jaljella.....on muuten ihan pirusti viljelty noita pisteellisia aakkosia suomenkieleen:X3:....vaistelepa niita tassa sitten:D
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Tohon äsköiseen palatakseni...

Mä olen vissiin kolkytä vuotta soittanu humppaa ja ajanut sen perässä tuhansia kilometrejä.
Aina ja poikkeuksetta aina kamanlastaus ja kuormansidonta on hoidettu mun tavalla. Se on monasti vaatinut kuorman purkua ja uudelleenlastausta. Vaikka bändissä on ollut niitä jotka ammatikseen ratsaavat maantiekuljetuksia.

Toisaalta tossa saa äkkiä kusipään maineen.

Toisaalta tossa saa äkkiä maineen semmoisesta joka edes vähän välittää.
 
Oikeissa autoissa, niinku Formuloissa ratti on keskellä.
jota et koskaan aja metriäkään.
en aja muuten minäkään.
ja siitä oikeasta autosta nyt on muitakin erilaisia mielipiteitä.
En aja en.
Ei kukaan lääkäri ole multa vielä ajamista kieltänyt, mutta itte hoksaan, että näköni, etenkin hämärässä ei enää ole sitä mitä ajaminen vaatisi. Joten en enää aja jos ei ole pakottavaa tarvetta. Formulan vaatima superlisenssi kariutuisi mulla kättelyssä.

Silti mulla on jokunen kilsa kahlattuna Suomen maanteitä ja jos multa kysytään, niin ne kilsat on täynnä ja niitä on liikaa.
http://www.speedpassion.fi/ajamaan/alastaro
Ei tartte superlisenssiä! Tuonne vaan! Ite ainakin meen joskus käymään, tommosen rahanhan humpuuttelee parissa viikossa niin parempaan tarkoitukseen se tuolla menisi :)
 
Kerrassaan! Tuli mieleen ja hajatelmaan, etta vissiin pitas syodakin eli masua hellia...tirpanalle tuli hernekeittomieliteko ja sen sain toteutettua sukkelasti, kun en siihen Oikeaan Versioon ollut varautunut, ja nyt on tyytyvaisena...itelleni vasasin jonkinlaisen salaatintekeleen...

On ollut toi Nalka jossain...jollakulla...toisaalla.

Eilen, taman paivan puolella jo oltiin, tuli mieleen etta jaa...otetaanpa yopalaa...halvatun pisteet!!!...porkkana ja omppu(y)

Niitten voimin nukkui aamulle asti eli toimivat:)
 
Tohon äsköiseen palatakseni...

Mä olen vissiin kolkytä vuotta soittanu humppaa ja ajanut sen perässä tuhansia kilometrejä.
Aina ja poikkeuksetta aina kamanlastaus ja kuormansidonta on hoidettu mun tavalla. Se on monasti vaatinut kuorman purkua ja uudelleenlastausta. Vaikka bändissä on ollut niitä jotka ammatikseen ratsaavat maantiekuljetuksia.

Toisaalta tossa saa äkkiä kusipään maineen.

Toisaalta tossa saa äkkiä maineen semmoisesta joka edes vähän välittää.
Kuskuuppasesta viis - mieluummin niin etta on huolella pakattu ja laitettu, vallankin kun on isoista ja painavista tavaroista kyse!, menkoon sitten tetrispelailuksikin...kunhan matkaan paasee ja matka etenee turvallisesti kyytitavaroittenkin muodossa :)
 
Onhan F1 autolla ajaminen oikealla kilparadalla kuiteski melkoisen eri homma kuin kartingin ajaminen. Vaikka sekin on hauskaa emmie sillä (y)
...sen romuuttamisesta nyt puhumattakaan:alien::notworthy::barefoot:....

Mutta juu, haarakiilat ois kylla kovilla....:D...tosin...en tiia, osaisko tommosta vekotinta tyypittaa sitten niin, etta siita maallikontaidoin ja -alyin sais kaikki kicksit ja ominaisuudet irti:barefoot:...ettei kuitenkin menis korottelyksi:alien: (ja puhunen itestani)
 
Kuskuuppasesta viis - mieluummin niin etta on huolella pakattu ja laitettu, vallankin kun on isoista ja painavista tavaroista kyse!, menkoon sitten tetrispelailuksikin...kunhan matkaan paasee ja matka etenee turvallisesti kyytitavaroittenkin muodossa :)
Mua ei ole koskaan kiinnostanut kamojen turvallisuus.

Muiden tielläliikkujien turvallisuus kylläkin.

Asiat jotka voi hoitaa rahalla ovat hinnasta huolimattaan halpoja.
En tahdo autolla tai muutoin törmätä asiaan jota rahalla ei voi korvata.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä