The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oi että - sullahan oli sitten todella laadukasta seuraa siellä <3! Tää iltama kummitätsyn tykönä muuten kantaa niin pitkälle tuon hurmuris sydämessä :)<3...
Käytiin myös pelaamassa futista, uimassa ja jäätelöllä (y) ensin meinattiin mennä leffaan mutta päätettiin että on ihan liian hieno ilma tuhlattavaksi. Mennään leffaan sitten kun on kylmä ja sataa.
 
Kyä se on kauneinta Suomen kesää ku saa vötkistellä mökillä auringonpaisteessa, ja pääsee vieläpä lemmittynsä kanssa kahdestaan saunaan ja vähän järveen naku-uinnille :love:
Ja sitten vielä tarjotaan herkkuruokia ja jälkkäriä ja rupatellaan mukavia pitkälle iltaan.

Vai oiskohan mun sittenki kannattanu olla täällä tinkaamassa teelaaduista o_O
 
Käytiin myös pelaamassa futista, uimassa ja jäätelöllä (y) ensin meinattiin mennä leffaan mutta päätettiin että on ihan liian hieno ilma tuhlattavaksi. Mennään leffaan sitten kun on kylmä ja sataa.
Teillä on ollut ihan sikamakee päivä yhdessä :)!! Aivan loistavaa, mulle tuli tota lukiessa tohkeisuusonnellisuuskylmätväreet :) - tommoiset yhdessäolemisen hetket on oikeesti niin kantavia, että kummipoikasi vaalii niitä piiiiitkän matkan ajan sydämessään, noi ovat arvossa arvaamattomassa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Teillä on ollut ihan sikamakee päivä yhdessä :)!! Aivan loistavaa, mulle tuli tota lukiessa tohkeisuusonnellisuuskylmätväreet :) - tommoiset yhdessäolemisen hetket on oikeesti niin kantavia, että kummipoikasi vaalii niitä piiiiitkän matkan ajan sydämessään, noi ovat arvossa arvaamattomassa :love:
Tää on vielä niin mahtava spesiaalitapaus, ei ole ihan "normaali" lapsi. Hän on niin onnellinen hyvinkin pienestä. Tänään hän sai tehdä salaatin alusta loppuun itse. Ei se ehkä maailman kaunein salaatti ollut mutta niin hieno saavutus että otettiin kuva ja lähetettiin äidille
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja epek
ja aatella...mullekin sattu tällänen viikoloppu nyt että ihan omissa oloissa piti olla ja perkeleen teet tuli kiusaamaan...onneks huomenna on hetken aikaa mahdollisesti irliäkin...
..blame it on me, sugar :) - mähän sen otin puheeksikin...mutta enpä osannut aavistaakaan että se poikisi näinkin pitkälle kestävää hapatusfiilistä...sitä paitti se on jo niin sujuvasti eilistä historiaa, tälle päivälle ihan uudet puheet :)!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tää on vielä niin mahtava spesiaalitapaus, ei ole ihan "normaali" lapsi. Hän on niin onnellinen hyvinkin pienestä. Tänään hän sai tehdä salaatin alusta loppuun itse. Ei se ehkä maailman kaunein salaatti ollut mutta niin hieno saavutus että otettiin kuva ja lähetettiin äidille
..tiiätkö, mä ihan pakahdun täällä ja mulla kiertää vedet silmissä :)...voi teitä kahta ihanaa siellä, tulipa tosi lämmin fiilis :)
 
Mä oon ihan sekaisin, kun toi mies vaihto mun poissaollessa järjestystä täällä, ja nyt tää sohva on vastapäisellä seinällä kuin ennen. Ja nyt kun on pimeetä, niin kuvittelen olevani edelleen siinä vanhalla paikalla. Jääkaapillakäyntikin meinaa aina päätyä siihen, että kompuroin nojatuoliin. Kauankohan tässä menee oppiessa, kun nytkin jo puoltoista viikkoa totutellut.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä