The ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kepsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
:D Eli toisin sanoen

tumblr_mga25ckL2M1qeeqito2_250.gif
Ei todellakaan. Toinen kertoo elämästä miten on eletty uskoen siihen. Katumisen paikka tulisi jälkeenpäin kun huomaa että elämä ei ollutkaan virheetöntä mutta siitä tulee ymmärrys että ihmisen elämä on sitä mitä on, oli, tai tulee olevan eikä mennyttä voi muuttaa eikä sitä pidä alkaa murehtia varsinkaan jos silloin joskun ennen kun ne jotkut jutut on tehty kirkkain mielin ja silmin, uskoen ehkä joskus jopa sokeastikkin juttuihin mitkä tänäpäivänä ilmiselvästi ovat persiedien tähtikuvioista ilmestyneitä. Kuuntelitko edes biisin oikeaa sanomaa mikä onkin varsin surumielinen?

Toinen taas yrittää valehdella itsensä pois epämukavasta tilanteesta.

edit. laitan hymiön tähän vielä etten saa ikuista vihamiestä(naista) nytte :)
;)

Laitan tuplat ihasn sen takia koska joitakin biisejä ei kannata coveroida. Esimerkki yksi:
Ihan saastaa vaikka tykkäänkin Teräsniskasta mut tää on kauhea. Minun oma mielipide, että jokainen saa olla sitä mieltä kuin haluaa mutta toi oli mun. Vaikea lause :D Väärinkin varmaan meni.
Sit orkkis jonka perään ei tarttekkaan selitellä enään yhtään mitn.

• Tykkää
Reactions: famipala
Laitan tuplat ihasn sen takia koska joitakin biisejä ei kannata coveroida. Esimerkki yksi:
Ihan saastaa vaikka tykkäänkin Teräsniskasta mut tää on kauhea. Minun oma mielipide, että jokainen saa olla sitä mieltä kuin haluaa mutta toi oli mun. Vaikea lause :D Väärinkin varmaan meni.
Sit orkkis jonka perään ei tarttekkaan selitellä enään yhtään mitn.

Juuh, jotkut coverit ovat kyllä niin karmeita että oikeesti ois kannattanut jättää tekemättä. Oikeesti.

Ja tässä sulta oli oikein hyvä esimerkki. Mun mielestä :)

Ei todellakaan. Toinen kertoo elämästä miten on eletty uskoen siihen. Katumisen paikka tulisi jälkeenpäin kun huomaa että elämä ei ollutkaan virheetöntä mutta siitä tulee ymmärrys että ihmisen elämä on sitä mitä on, oli, tai tulee olevan eikä mennyttä voi muuttaa eikä sitä pidä alkaa murehtia varsinkaan jos silloin joskun ennen kun ne jotkut jutut on tehty kirkkain mielin ja silmin, uskoen ehkä joskus jopa sokeastikkin juttuihin mitkä tänäpäivänä ilmiselvästi ovat persiedien tähtikuvioista ilmestyneitä. Kuuntelitko edes biisin oikeaa sanomaa mikä onkin varsin surumielinen?

Toinen taas yrittää valehdella itsensä pois epämukavasta tilanteesta.

edit. laitan hymiön tähän vielä etten saa ikuista vihamiestä(naista) nytte :)
;)
En kuunnellut ollenkaan :D

Ja sitten se tärkein asia:

Se on Perseuksen tähtikuvio, ei ole olemassakaan mitään Perseidien tähtikuviota. Perseidit on meteoreja.

Ja ainii. Suokaa mulle anteeksi. Mulla on känni päällä eivätkä promilleni laske alle kolmen ennen maanantaita jos sittenkään.
Allekirjoitan kaiken minkä kirjoitan. Aina.

Mut muutama Jallu herkistää mut siihen pisteeseen, että en osaa lukea asioita oikein tai lukea rivien välistä tai vähintään vedän ämpärillisen herneitä sieraimiin. Anteeksi.

Ja ainii. Suokaa mulle anteeksi. Mulla on känni päällä eivätkä promilleni laske alle kolmen ennen maanantaita jos sittenkään.

Mut muutama Jallu herkistää mut siihen pisteeseen, että en osaa lukea asioita oikein tai lukea rivien välistä tai vähintään vedän ämpärillisen herneitä sieraimiin. Anteeksi.

Ethän sinä ole mitään pahaa sanonut tai tehnyt, höpsö :)

Anteeksipyyntö hyväksytty :)...sulla on siihen hyvä syykin :D

...mutta eri asia on sitten kun tämmönen hörhöpöwwönen haksahtaa tunkemaan herneitä muualle kuin keittoon tai salaattiin tai muuten vaan lisukkeeksi, niin siinä ei oo etes mitään syytäkään mihin vedota. Muu kuin hörhöpöwwöisyys:barefoot:...ja sen kanssa mä oon naimisissa loppuelämäni:notworthy::D

..ja siis kaikki Menninkäiset ja Levottomat Tuhkimot ja Herneenvetäjät ja Ikäkriiseilijät ja ...huoooh taas teijen kanssa, työ ootta ihania ihmisiä kaikki :) :love:. Yhtäkään menninkäistä en oo nähnynnä, enkä martyyriydessään (ei kyllä mennyt varmaan oikein:barefoot:)riutuvaa tuhkimoa enkä muutakaan kriiseilijää havainnut vaan ihan Huikeita Persoonia :)!

Tässä teille kaikille suurella rakkaudella :), ite pyysitte ;)

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä