The ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kepsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Jos juo niinkuin AK antabuskuurin aikana niin ihminen yksinkertaisesti kuolee.

Eli AK ei ole antabus kuurilla ny.
Aakoota pitäis vaa mennä tarpeeksi iso kaveri lyömään turpaan ja kertomaan että jos otat niin taas tulee kele.

Paskat mistä mie tiijän hauska yritin olla se valitettavasti ei aina auta.
No...ei varmaan olekaan millään lääkekuurilla nyt. Tuskin. Ja mies kertoo itse jos näkee sen asiakseen.

Mutta - siinä oot oikeessa, että "..jos otat niin taas tulee kele" eli - en siis mitään turpiin mättämisiä tässä ole nostamassa esiin sillä se mikään ratkaisu mihinkään ole - vaan että (ja nyt tulee puhtaasti sydämestä :)) AaKoo ymmärtäisi arvostaa ja rakastaa itseään niin suuresti, että näkisi omassa elämässään hyviä mahdollisuuksia ja asioita ja ihmisiä, että aina on se uusi ihmeellinen päivä, mikä otetaan vastaan kaikilla aisteilla aidosti tuntien ja nauttien ja uskaltaen ilman että turrutetaan tunteita viinan avulla ja hukataan se kaunis ja herkkä ja lahjakas mies jonnekin....

Kaikella hyvällä, AaKoo :)

• Tykkää
Reactions: famipala
Saako AK:lta kysyä mikä "aiheuttaa" tuon "juomisputken"?
Ethän loukkaannu?
Joskus vaan täällä kirjoitit niistä pillereistäkin.
Saat kysyä. En loukkaannu. Mielelläni vastaan.,

Viinaa ei turhaan sanota miestä väkevämmäksi.

Juopon suhde alkoholiin ei ole terve. Se muuttaa aivokemian siihen tapaan että juotava on, eikä sitä juoppo itse pysty päättämään.

Sietokykyni päättyy jos sisäkaluni sanovat poks.

En ole mitenkään ylpeä siitä, että nytkin olen vetänyt kolme jallua ja puoli laatikkoa olutta. Seittemänkymmenen kilon ottelupainoon toi on aivan liikaa

• Tykkää
Reactions: famipala
Ja ainii. Suokaa mulle anteeksi. Mulla on känni päällä eivätkä promilleni laske alle kolmen ennen maanantaita jos sittenkään.
Allekirjoitan kaiken minkä kirjoitan. Aina.

Mut muutama Jallu herkistää mut siihen pisteeseen, että en osaa lukea asioita oikein tai lukea rivien välistä tai vähintään vedän ämpärillisen herneitä sieraimiin. Anteeksi.
90kg herneitä on aika paljon.

Voi että, miten on kiva kuulla :). Kannatti siis lähteä ja uskaltaa, hyvä tinkuli :)!
Juu,se oli niin rento tyyppi että itekin olin ihan "normaali" tai siis että kun ei jännittänyt silleen liikaa niin oli tosi lepposa tunnelma.

Ainoa vain mua illassa häiritti että kun olin oottelemassa niin hyvä seura pisti viestii nyt sit pitkästä aikaa ja kerto miksi ei oo ollu yhteyksissä niin se vähän oli siinä mielessä kun en sitten voinu viestiä/soittaa sille. Sillä ollu murheita :( Pitää huomenna tai siis tänää päivällä kysyy ihan ajan kanssa että miten se voi. Jotenkin kurja fiilis jäi kun en sit voinu oikeen kuunnella sitä.

Juu,se oli niin rento tyyppi että itekin olin ihan "normaali" tai siis että kun ei jännittänyt silleen liikaa niin oli tosi lepposa tunnelma.

Ainoa vain mua illassa häiritti että kun olin oottelemassa niin hyvä seura pisti viestii nyt sit pitkästä aikaa ja kerto miksi ei oo ollu yhteyksissä niin se vähän oli siinä mielessä kun en sitten voinu viestiä/soittaa sille. Sillä ollu murheita :( Pitää huomenna tai siis tänää päivällä kysyy ihan ajan kanssa että miten se voi. Jotenkin kurja fiilis jäi kun en sit voinu oikeen kuunnella sitä.

Eli teillähän synkkas tosi hyvin :)! Ja nyt on uusi ihminen, tuttavuus elämässäs mukana - näin se homma etenee, eikä varmaan tarvinnut tylsyydestä kärsiä ;)...

Otat huomenna ajan kanssa yhteyttä hyvään seuraan ja juttelette kunnolla. Ei se huomennakaan (tänään) myöhäistä ole, joten älä kanna mitään huonoutta siitä, ettet ollut heti yhteyksissä - aina kun ei vain ole sitä tilaisuutta.

Eli teillähän synkkas tosi hyvin :)! Ja nyt on uusi ihminen, tuttavuus elämässäs mukana - näin se homma etenee, eikä varmaan tarvinnut tylsyydestä kärsiä ;)...

Otat huomenna ajan kanssa yhteyttä hyvään seuraan ja juttelette kunnolla. Ei se huomennakaan (tänään) myöhäistä ole, joten älä kanna mitään huonoutta siitä, ettet ollut heti yhteyksissä - aina kun ei vain ole sitä tilaisuutta.

Synkkas kai,tuskin olis niin nauruttanut ja jaksanut olla seurassa puolin ja toisin. Mutta en odota mitään kummallisempaa,ilta oli kiva ja seura oli hyvää...ois kai sitä huonomminkin voinu olla.

Jos juo niinkuin AK antabuskuurin aikana niin ihminen yksinkertaisesti kuolee.

Eli AK ei ole antabus kuurilla ny.
Aakoota pitäis vaa mennä tarpeeksi iso kaveri lyömään turpaan ja kertomaan että jos otat niin taas tulee kele.

Paskat mistä mie tiijän hauska yritin olla se valitettavasti ei aina auta.
Suomesta löytyy tasan kaksi miestä jotka ovat mut vieneet mattoon. Toinen on Auvo Niiniketo nykyään kymmenen dan ja toinen on Ilpo Seppälä, silloinen painin päävalmentaja.

Joten mä en hirveesti isoja miehiä pelkää.

Ei mulle kukaan tule laittamaan turpiin.

Saat kysyä. En loukkaannu. Mielelläni vastaan.,

Viinaa ei turhaan sanota miestä väkevämmäksi.

Juopon suhde alkoholiin ei ole terve. Se muuttaa aivokemian siihen tapaan että juotava on, eikä sitä juoppo itse pysty päättämään.

Sietokykyni päättyy jos sisäkaluni sanovat poks.

En ole mitenkään ylpeä siitä, että nytkin olen vetänyt kolme jallua ja puoli laatikkoa olutta. Seittemänkymmenen kilon ottelupainoon toi on aivan liikaa

Eipä tuohon oikein osaa mitään sanoa. Ymmärrän/tiedän kyllä sen viinanhimonkin. Omakohtaisia kokemuksia ei ole mutta kuitenkin.

Ja tiedän senkin mitä ajattelet "elämästä", olethan siitä täällä kirjoittanut.
Se on kyllä tosi mahtava juttu että olet saanut niitä "hauvelinhoitokeikkoja" ja saanut silloin jotain muuta ja kivaa elämääsi :)
Ja uskoisin että olet tykännyt ja nauttinut siitä :)

Suomesta löytyy tasan kaksi miestä jotka ovat mut vieneet mattoon. Toinen on Auvo Niiniketo nykyään kymmenen dan ja toinen on Ilpo Seppälä, silloinen painin päävalmentaja.

Joten mä en hirveesti isoja miehiä pelkää.

Ei mulle kukaan tule laittamaan turpiin.

Ja sitten lopetetaan taas tämäkin :)
Molemmat siis :)
Fami sanoo niin on uskottava :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä