Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
..kaikkine karvoineenNiinpä, saa syylliset kiinni![]()
Laitoit sitten musta biisin
Sit jos se oonkin minä itse, niin voin vähin äänin hävittää ne nauhat... tai photoshopata niihin miehen naaman. Näyttäis kyllä aika hassulta, jos sillä olis mun kroppa...Niinpä, saa syylliset kiinni![]()
Tai suomuineen..kaikkine karvoineen![]()
..kiesus, mä niin unohdin ne epäilyttävät kärmeksetTai suomuineen![]()
Laitoit sitten musta biisin![]()
Tai suomuineen![]()
Sää nyt ajattelet jotain... en ees tiiä mitäHyi sua
Vai mua, ei ku miten tää nyt meni![]()
Yks kiärmes täällä enää, mutta ei se mitään juoni. Kiltti pieni höpötin..kiesus, mä niin unohdin ne epäilyttävät kärmekset
Äkkiäkös teet niitä lisäkameratilauksia, sitä tiiä mitä ovat juonimassa juuri nyt pääsi menoksi....
...tota..ootko sä nyt oikeesti laskenu oikein ne sun kärmekset sielläYks kiärmes täällä enää, mutta ei se mitään juoni. Kiltti pieni höpötin![]()
Hyi teitä teidän suomujen ja villikäärmeiden kanssa!...tota..ootko sä nyt oikeesti laskenu oikein ne sun kärmekset siellä..siis_oikeesti...ja se toinen nyt on kaikkee muuta kuin höpötin mutta kiltti se taitaa olla jos ei ihan villiinny...
![]()
Sää nyt ajattelet jotain... en ees tiiä mitä![]()
Yks kiärmes täällä enää, mutta ei se mitään juoni. Kiltti pieni höpötin![]()
Hyi teitä teidän suomujen ja villikäärmeiden kanssa!
Musta on näköjään tullut siveä, kun en oo täällä hetkeen niin usein päässyt käymään. Enköhän mä kohta taas karaistu teidän juttuihin.
Kyllähän sä nyt tiedät, ettei kenenkään palstalaisen vällykäärme ole pieni! Vähintään 25cm ja 7cm paksu.Riippuu puhutaanko nyt vällykäärmeestä vai mistä![]()
![]()
Tuossa laulu jonka jokainen mies tahtoo kuulla. Edes kerran elämässään.Yksi biisi kerrallaan pliis![]()