Juu, tollanen 20-22 astetta on hyvä. Ja sateita ja paljon ukkosiaaaaa! Ne on ihania. Tykkään sateen tunnelmasta
![]()
Ei liikaa kuitenkaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu, tollanen 20-22 astetta on hyvä. Ja sateita ja paljon ukkosiaaaaa! Ne on ihania. Tykkään sateen tunnelmasta
![]()
Pitääkö tänään tehdä jotain hyödyllistä
Olin saada paskahalvauksen eilen. Teinin kaveri laitto vahingossa mulle viestin että sitä panettaa.![]()
ei ukkosia tänneppäin kiitos, en tykkää siitä kun se särkee paikkoja
Saatikka joku siivous ja ruuan laittaminen kun on kuuma muutenkin.
Suihkusta kun tulee niin johan hikivesi virtaa
Jossain muussa puuhassa nyt muutenkin tulee kuuma (muistaakseni) niin ei niin haittaa
![]()
Kysyin siltä kun oli krapuloissaan teinin huoneessa.Ootko varma että oli vahinko
No joo, ehkä saatoit olla vähän hämilläs![]()
Se onkin sellaista itseaiheutettua kuumuutta![]()
öö... ei![]()
eikun 9000![]()
No silleen sopivasti!Ei liikaa kuitenkaan![]()
Olin saada paskahalvauksen eilen. Teinin kaveri laitto vahingossa mulle viestin että sitä panettaa.![]()
Joku tunnin pano kesähelteellä on aika hikistä.Se onkin sellaista itseaiheutettua kuumuutta![]()
Juu, mä pistin ukkoset kiertään sun kodin kaukaa, nou hätäei ukkosia tänneppäin kiitos, en tykkää siitä kun se särkee paikkoja
No silleen sopivasti!![]()
Kysyin siltä kun oli krapuloissaan teinin huoneessa.
Ja mitä mä näinkään kun menin ovelle..![]()
Piti kysyä että tais tulla vahingossa mulle.Mitäs menit ovelle![]()
No mitä sä näitPiti kysyä että tais tulla vahingossa mulle.![]()
Kädessä jotakin paksua.No mitä sä näit![]()
Mitä se sun pojan huoneessa runkkaa, ois ees vessaan mennytKädessä jotakin paksua.![]()
Napapaitaa monet pitää
ruutis puhui vaatteiden keventämisestä tuossa
muoks. miehillä ehkä riittää ne shortsit ja t-paita
mutta onhan niillekin toppeja, meneekö nimellä hihaton t-paita sitten![]()
Ei tajunnut että saatan ilmestyä ovelle.Mitä se sun pojan huoneessa runkkaa, ois ees vessaan mennyt![]()