The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
käytiin tunnin lenkki ja hitto että on kova tuuli! Kyllä sai tukka kyytiä! :eek: käytiin muksujen kanssac afeteriassa lenkin lopuksi lohduttamassa huonosta kelistä itseemme dallaspullalla ja kaakaolla. Ettei vaan pääse laihtumaan tuolla juostessa...:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Hmmm... vain kapea kaistale Norjaa erottaa kotolandian kamaran jäämerestä. Niinpä täällä ei mun elinaikanani koskaan ole ollut liian kuuma. Liikaa kylmää, märkää ja räntää useinkin.

Joten jospa DiDi muuttaisi tota kesän säätilaustaan, että mun ei tartte tehdä rinnakkaistilausta PekkaPoudalle.
 
Hmmm... vain kapea kaistale Norjaa erottaa kotolandian kamaran jäämerestä. Niinpä täällä ei mun elinaikanani koskaan ole ollut liian kuuma. Liikaa kylmää, märkää ja räntää useinkin.

Joten jospa DiDi muuttaisi tota kesän säätilaustaan, että mun ei tartte tehdä rinnakkaistilausta PekkaPoudalle.
Voin sun reviirin kohdille laittaa vähän enemmän auringonpaistetta. Se ei taida olla ainakaan liian lähellä mun reviiriä, joten ei ainakaan haittaa mua.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Wuhuu, ehdinpäs alta pois - rupes meinaa satamaan vettä ihan jäätävällä voimalla ja vaakasuoraan :D...oisinpa ollut salamana niin märkää tyttöä, että :D!

...daa:rolleyes:..täällä on puhuttu kilteistäkin :p...ovat mun makuun :D, vallankin ton Braveheart Gibsonin yllä:p..ei vois parempaa mallia ollakaan*huokailee itsensä tärviölle*....mmmm...

Jahas, laitetaas teevettä tulemaan ja koetan rauhottua :D...yritys hyvä kymmenen ellei jopa yksitoista :D!
 
Voin sun reviirin kohdille laittaa vähän enemmän auringonpaistetta. Se ei taida olla ainakaan liian lähellä mun reviiriä, joten ei ainakaan haittaa mua.
Jaa...sulla on sutinaa sitten tuon Sääherrankin kanssa:rolleyes:...vai lienekö tuo on naikkonen kun noin vaihtelevaisella tuulella on :D...pistäs sipistäen hälle että tähän suuntaan kans niitä aurinkoisia päiviä kiitos ja sitä lämpöä... Miettikää nyt, juhannusviikko menossa kovaa vauhtia ja mittarissa hätinä joku 12 astetta :eek:

Mun kesähabitus ei kestä kohta nahoissaan :D...
 
Ai nii... kirjaston ohikävely.. (älkää ihmetelkö. täs on kaks juna- asemaa joita käytän ja molempien vieressä on kirjasto. jos lähden nukkumaluukustani nurkkabaaria kauemmas niin aina tulee käveltyä kirjaston ohi)

Ota/jätä- korista matkaan tarttui "Digikuvan peruskirja". Softien osalta varmaankin wanhentunut, mut eipä nuo perusteet lie kymmenessä vuodessa muutoin vanhenneet. Pitääkö mun nyt hankkia kamera?

Niin ja sit Tuurin "Viisitoista metriä vasempaan" ja Lehtisen "Valkoinen ihmissyöjä".
 
Ai nii... kirjaston ohikävely.. (älkää ihmetelkö. täs on kaks juna- asemaa joita käytän ja molempien vieressä on kirjasto. jos lähden nukkumaluukustani nurkkabaaria kauemmas niin aina tulee käveltyä kirjaston ohi)

Ota/jätä- korista matkaan tarttui "Digikuvan peruskirja". Softien osalta varmaankin wanhentunut, mut eipä nuo perusteet lie kymmenessä vuodessa muutoin vanhenneet. Pitääkö mun nyt hankkia kamera?

Niin ja sit Tuurin "Viisitoista metriä vasempaan" ja Lehtisen "Valkoinen ihmissyöjä".
Hanki ihmeessä kunnon kamera. Kuvaaminen on hauskaa puuhaa. Miulla on järkkäri ja siinä vähän järeämpi objektiivi. Viimeksi sain tosi hienoja kuvia jäniksestä.
 
Hanki ihmeessä kunnon kamera. Kuvaaminen on hauskaa puuhaa. Miulla on järkkäri ja siinä vähän järeämpi objektiivi. Viimeksi sain tosi hienoja kuvia jäniksestä.
Jees, samaa mieltä oon eli seuraavalla nassun ulkoilutusreissulla käypäs kattelemassa käteen sopivaa järkkäriä :). Niitähän löytyy sitten moneen lähtöön eli jos tietämys iteltä loppuu kesken kannattaa pyytää sitä apua, että löytyy omanlainen vehje. Ja sitten ei muuta kuin räpsimään! Ihan älyttömän kivaa puuhaa, ja joka kerrasta oppii uutta :).

Mulla itellä on kans käytössä järkkäri, tosin siinä sais olla se pikkasen parempi objektiivi - eli katellaan josko tää kesä tois tullessansa ratkaisua tuohon "pulmaan"...
 
Iltapäiviä..tarttii varmaan ottaa energiajuoma että jaksaa loppupäivänä tehhä jottain älyllistä..josko se jotain auttais. Ihan käsittämättömän poikki vaikken tee ku 5 tuntista päivää työssä oppien..
Hmm..onhan sulla vitamiinitarve hanskassa eli muistat popsia d- vitskua sen monipuolisen ruuan lisäksi ja ne marjat ja kasvikset sun muut herkut? Ja illalla kannattaa käydä vaikka pienesti happeilemassa, sekin tuo tullessansa sitä laatua yöuniin...

Tosin sulla varmaan on tässä se aloittamisen väsymys puremassa tuon pienen lomailun tiimoilta :), joten kyllä se tässä tasoittuu, elä huoli :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä