Ei liikaa kuitenkaanJuu, tollanen 20-22 astetta on hyvä . Ja sateita ja paljon ukkosiaaaaa! Ne on ihania. Tykkään sateen tunnelmasta
Ei liikaa kuitenkaanJuu, tollanen 20-22 astetta on hyvä . Ja sateita ja paljon ukkosiaaaaa! Ne on ihania. Tykkään sateen tunnelmasta
öö... eiPitääkö tänään tehdä jotain hyödyllistä
Ootko varma että oli vahinkoOlin saada paskahalvauksen eilen. Teinin kaveri laitto vahingossa mulle viestin että sitä panettaa.
Muhun ei onneksi ukkoset vaikuta mutta ilkeetä niille joille sen tekee.ei ukkosia tänneppäin kiitos, en tykkää siitä kun se särkee paikkoja
Se onkin sellaista itseaiheutettua kuumuuttaSaatikka joku siivous ja ruuan laittaminen kun on kuuma muutenkin.
Suihkusta kun tulee niin johan hikivesi virtaa
Jossain muussa puuhassa nyt muutenkin tulee kuuma (muistaakseni ) niin ei niin haittaa
Kysyin siltä kun oli krapuloissaan teinin huoneessa.Ootko varma että oli vahinko
No joo, ehkä saatoit olla vähän hämilläs
Nii-iSe onkin sellaista itseaiheutettua kuumuutta
Tuossapa on sopiva tavoiteöö... ei
eikun 9000
No silleen sopivasti!Ei liikaa kuitenkaan
Olin saada paskahalvauksen eilen. Teinin kaveri laitto vahingossa mulle viestin että sitä panettaa.
Joku tunnin pano kesähelteellä on aika hikistä.Se onkin sellaista itseaiheutettua kuumuutta
Juu, mä pistin ukkoset kiertään sun kodin kaukaa, nou hätäei ukkosia tänneppäin kiitos, en tykkää siitä kun se särkee paikkoja
Tämä hyväNo silleen sopivasti!
Mitäs menit ovelleKysyin siltä kun oli krapuloissaan teinin huoneessa.
Ja mitä mä näinkään kun menin ovelle..
Piti kysyä että tais tulla vahingossa mulle.Mitäs menit ovelle
No mitä sä näitPiti kysyä että tais tulla vahingossa mulle.
Kädessä jotakin paksua.No mitä sä näit
Mitä se sun pojan huoneessa runkkaa, ois ees vessaan mennytKädessä jotakin paksua.
Napapaitaa monet pitää
ruutis puhui vaatteiden keventämisestä tuossa
muoks. miehillä ehkä riittää ne shortsit ja t-paita
mutta onhan niillekin toppeja, meneekö nimellä hihaton t-paita sitten
Ei tajunnut että saatan ilmestyä ovelle.Mitä se sun pojan huoneessa runkkaa, ois ees vessaan mennyt