Merci! :heart: *hörppää ja nauttii*Totta!! Se metsän tuoksu :heart:...*näkee sielujen silmin ton maiseman*...no, sitä odotellessa sitten - voila, un café au lait s'il vous plaît
Merci! :heart: *hörppää ja nauttii*Totta!! Se metsän tuoksu :heart:...*näkee sielujen silmin ton maiseman*...no, sitä odotellessa sitten - voila, un café au lait s'il vous plaît
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30802989:Kahvia mäkin juon täällä taas
Pitäis ruokaa tehä, mut jotenki on veto ihan pois. Jos keittelis vielä vähä lisää kahvia ja ihmettelis sitä ruokaa sitte. Eiköhän noi lapset jaksa odottaa siihen saakka.
:hug: Joo venähti vähän toi nukkumaanmenoki, ku eksyin työmatkalla...se työn raskaan raataja siellä :hug: :kiss:....nää sadepäivät on tämmösiä himpun verran väsyttäviä, yövuoroista puhumattakaan - mutta onneksi sulla on enää vain tämä yksi kärvisteltävänä ja sitten helpottaa ja pääsetkin suoraan juhlahumuun
..jaaa ...että sitä vallan työvuoron aikana ehdit sitten unohtaa kotiosoitteenkin =)....noooo, oliko hyvä eksyminen :xmas: ...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30803010::hug: Joo venähti vähän toi nukkumaanmenoki, ku eksyin työmatkalla
Sadepäivät on kyl jokseenkin ankeita, toisaalta kaikki alkaa kasvaa ja vihertää nii hyvähän se on, että vettä ripsuttelee
Juu enää yks yö, se menee, vaikka päällään seisten, eilen toi poikien isä alko puhua, että vois ottaa sittenki pojat huomen illalla, että pitäsköhän sitä sitte alkaa kehitteleen jotain vappuhäppeninkiä itelleen, vai olisko vaan kotosalla..
Mä en muistanu, että olinki muuttanu tänne, enkä asunukaa enää siellä 10km eri suunnassa Olihan se joo, tähän kohtaan pätis se vanha sananlasku, ympäri käydään ja yhteen tullaan. Jostain kumman syystä tuo sama ihminen aina silloin tällöin jostain ilmestyy salakavalasti mun elämään. En tie liekö jollain ylemmällä taholla sormensa pelissä, eikä luovuta ennenkuin kääntää sen viimesenkin kortin, en keksi muuta selitystä. Hivenen kyllä hämärää ja outoa etten sanois....jaaa ...että sitä vallan työvuoron aikana ehdit sitten unohtaa kotiosoitteenkin =)....noooo, oliko hyvä eksyminen :xmas: ...
No totta mooses teet itelles kans kunnolla sitä Wapundeerusta, kerran tommonen tilaisuus urkeni . Kerran vuodessa, nääs, kun vaan on ....
...mitäsmitäsmitäs ...se on sitten jo melkoista ympäri käymistä kun varhaisdementiaoirehtimisiakin pukkaa :xmas:...ei vais, kuulostaa hienolta kyllä - kannattaa kääntää ja katsoa se viimeinen kortti hyvinkin ....Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30803031:Mä en muistanu, että olinki muuttanu tänne, enkä asunukaa enää siellä 10km eri suunnassa Olihan se joo, tähän kohtaan pätis se vanha sananlasku, ympäri käydään ja yhteen tullaan. Jostain kumman syystä tuo sama ihminen aina silloin tällöin jostain ilmestyy salakavalasti mun elämään. En tie liekö jollain ylemmällä taholla sormensa pelissä, eikä luovuta ennenkuin kääntää sen viimesenkin kortin, en keksi muuta selitystä. Hivenen kyllä hämärää ja outoa etten sanois..
Juu kerran vuodessa
Ootko säki ollu eksyksissä?
Joo ei enää viitti.
...tässä tulee kohta silmätkin kippeeksi :wave:
No joo tavallaan. Olin sunnuntaina treffeillä hesassa. Tulin kotio maanantaina. Tapasin jonkun toisella foorumilla.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30803036:Ootko säki ollu eksyksissä?
:hug:...mutta varmaan sillai kivalla tavalla kuutamollaNo joo tavallaan. Olin sunnuntaina treffeillä hesassa. Tulin kotio maanantaina. Tapasin jonkun toisella foorumilla.
Mut viime torstaina tapasin erään vanhan ihastuksen. :heart: Ja mä oon pihalla.
Jotain sellaista kai...mitäsmitäsmitäs ...se on sitten jo melkoista ympäri käymistä kun varhaisdementiaoirehtimisiakin pukkaa :xmas:...ei vais, kuulostaa hienolta kyllä - kannattaa kääntää ja katsoa se viimeinen kortti hyvinkin ....
*ripottelee tähtisadetta yllesi*
Joo mut fyysisesti ei viitsi olla. Siellä kastuu. :xmas::hug:...mutta varmaan sillai kivalla tavalla kuutamolla
...voi sua :kiss:...ihanaa pihallaolemista :heart:...!!
...nyt ei sitten ois sitä huonoa hetkeä.....sitten vaan sitä "pakkoa" kehiin, nainen...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30803049:Jotain sellaista kai
Ehkä tässä alkaa oleen jo pikkuhiljaa pakko, tarttua siihen yhteen ja viimiseen korttiin, ku tää nyt taitaa olla 5 kerta (riittääköhän edes) ku tässä 4 vuoden sisään jotenkin vaan kummasti ollaan tässä pisteessä. Jokanen kerta on kestäny jonkin aikaa, mutta aina ollu jommallakummalla vähän huono hetki, että se siitä mihkään sen suurempaan etenis.
...paitti että...mä kohta oon fyysisestikin ...juu, menen ulos pirskahtelemaan (pölöjä kun oon ) ja pomppimaan lätäköissä :heart:....:wave:Joo mut fyysisesti ei viitsi olla. Siellä kastuu. :xmas:
No nyt ei juu pitäs olla sitä huonoa hetkeä, mutta tiä sitte meneekö pupu pöksyy...nyt ei sitten ois sitä huonoa hetkeä.....sitten vaan sitä "pakkoa" kehiin, nainen...
Oi hittolainen, toihan on aivan iiiiiihanaa :kiss:....ei muuta kuin mahtavaa kevättä kohti vaan siellä !
:wave:Sadepäivää ketjuun!
Kyllä tarttis tännekin nyt romantiikkaa...kukaan odota kotona eikä kukaan soita ja sano et on ikävä. Yks perkele ei vastaa viesteihin,pelleilee vaan ja toine ...no se on kans yks perkele. Silti tää jälkimmäinen perkele ei lähe mun päästä ja sydämestä vaikka vois kyllä.
Pyykkiä jos pesis...huomenna pitää kai siivotakin...ja hörppiä samalla sitä valkkaria. Siinähän se vappuaatto meneekin.
:hug:Sadepäivää ketjuun!
Kyllä tarttis tännekin nyt romantiikkaa...kukaan odota kotona eikä kukaan soita ja sano et on ikävä. Yks perkele ei vastaa viesteihin,pelleilee vaan ja toine ...no se on kans yks perkele. Silti tää jälkimmäinen perkele ei lähe mun päästä ja sydämestä vaikka vois kyllä.
Pyykkiä jos pesis...huomenna pitää kai siivotakin...ja hörppiä samalla sitä valkkaria. Siinähän se vappuaatto meneekin.