The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta!

Niin ruo mr.IhQ, ei se eilen ottanu ku pari mitä oli edelliseltä illalta/yöltä jääny..ei kuulemma ees kovin pitkään valvonu. No, mie nukuin alkuyön kuitenkin kuopuksen vieres, olin niin vattuuntunut ihan yleiselläkin tasolla ko.mieheen.
Sit heräilin taas kun pieni heitteli käsiä ja jalkoja miun päälle, meinasin tippua lattialle kun käänsin kylkeä ja yritin varovasti siirtää neitiä lähemmäs seinää.
Olikohan yhden-kahden maissa ku siirryin omaan sänkyyn ja siitä pari tuntia (ehkä) myöhemmin kuopus huusi äitiä sängyssään, oli nähny pahaa unta ja kömpi sit meijän sänkyyn.
Jotenkin tuntui että tyttö nukkui vähän rauhallisemmin siinä, mie tosin en saanu kunnolla unta..havahduin koko ajan hereille, kurkin kelloa ja pelkäsin että oon myöhässä.

Huoh.

Huomenta!

Niin ruo mr.IhQ, ei se eilen ottanu ku pari mitä oli edelliseltä illalta/yöltä jääny..ei kuulemma ees kovin pitkään valvonu. No, mie nukuin alkuyön kuitenkin kuopuksen vieres, olin niin vattuuntunut ihan yleiselläkin tasolla ko.mieheen.
Sit heräilin taas kun pieni heitteli käsiä ja jalkoja miun päälle, meinasin tippua lattialle kun käänsin kylkeä ja yritin varovasti siirtää neitiä lähemmäs seinää.
Olikohan yhden-kahden maissa ku siirryin omaan sänkyyn ja siitä pari tuntia (ehkä) myöhemmin kuopus huusi äitiä sängyssään, oli nähny pahaa unta ja kömpi sit meijän sänkyyn.
Jotenkin tuntui että tyttö nukkui vähän rauhallisemmin siinä, mie tosin en saanu kunnolla unta..havahduin koko ajan hereille, kurkin kelloa ja pelkäsin että oon myöhässä.

Huoh.
:hug:...koetahan jaksella siellä taputtaa tätä päivää pinoon ja kasaan...

Ja. Juttelepa sen miehes kanssa. Oikeesti. Ettei jää asiat kaivelemaan enää yhtään enempää...koska onhan sun saatava nukutuksi kunnolla arkiviikkona, että jaksat töissä ja sitten kotona, eikä mennä aina evakkoon "vieraaseen" sänkyyn. Oma sänky kun on aina se oma sänky, missä nukkuu parhaiten :). Pelatkoon miehes sitten viikonloppuna, hyvin sitä ehtii silloinkin.

Sateentuoksuista aamua kaikille :kiss:....

Se on sitten kikkuwapöwwömeinikiä pahimmillaan :D..voi veljet, nyt oli sitten vuoroin vieraissa- menoa - joku oli niin kähveltänyt mun Masan varaamat kassit, koska ne unet olivat varsin harakoilla. Hyvin meni pyörimiseksi ja kalasteluksi, mutta kylläpä tää päivä taitetaan :). Sentään jo keskiviikko!!

Täällä ei vielä sada mutta tuulettaa sateen makuisesti ja taivaankansi on odottavan harmaana. Kateelaanpas mimmoseksi se keli muuttuu ja tuleeko sitä vettä niin paljon, kuin ovat lupailleet...ja sateleeko niitä miehiäkin sitten :D...

Aloitetaan päivä tämmösellä kauniilla kappaleella:
C. Aguilera- Beautiful
https://youtu.be/VYmFpYdwqLs
:heart:

...ja muistapas tämä tänäänkin: sä olet erityinen ja arvokas ja siten tärkeä :). Älä anna kenenkään missään tilanteessa ja milloinkaan polkea, painaa päätäsi alas ja tuntea arvottomuutta. Koska sä olet timantti :heart:, jota tarvitaan tähänkin päivään. Anna siis timanttisi loistaa ja anna sen loistaakin kunnolla :) :kiss:!

..hahaa, mun on sipistävä vielä tääkin teille *hiljentää ääntään*...

...toi mun ihana poika :heart:..heräs aamulla ylös just sen näköisenä, että on ollut unikuvat niin täydelliset :)...

Aamupalan jälkeen tuli mulle sipisemään, että...hänen pitää kyllä kirjottaa tytölle vastine, mutta siinä hommassa ei sitten sais rötvätä ja häslätä...että jos toimisin sitten sen hänen kirjeensä lukijana ja sanoisin sitten, mitä tyttönä ajattelisin siitä....

:heart:

...voi_hyvänen_aika!!
Miten toi ihminen voi olla noin *huokailee syvään*...ihana :)

...laitanpas vielä toisenkin vahvan naisäänen kuuluville:
A. Keys - Girl On Fire
https://youtu.be/J91ti_MpdHA

• Tykkää
Reactions: IhQ
Buah. Pitkä työmatka vituttaa eniten silloin, kun työmaalla ei pääsekään tekemään mitään ja saa sit ajella samantien takaisin. :headwall:

Tai voihan sen ajatella niinkin että tehtiin 250kilometrin kauppareissu.

IhQ
Pikaseen vaan vastaan,töissä oon..,mies ku tekee kolmivuoroa nii se on yleensäkin ihan eri rytmissä meijän muiden kans. Ei se silleen aattele et millon on viikonloppu vaan ne vuorovapaat.

Heiiii :wave:...sataa lunta, sataa vettäräntää, sataa pieniä rakeita...kukas käsKi tyttöjen ottaa poikien taskuista - !! - makeita *lallattelee ja loilottelee :D*....nythän myö tehhäänkin niin että keitetään kahvit/teetä ja istutaan toviksi alas huokaisemaan :)...

Saankos mie kaveria tähän puuhaan :)? Mitä laitetaan?

Viimeksi muokattu:
Heiiii :wave:...sataa lunta, sataa vettäräntää, sataa pieniä rakeita...kukas käsKi tyttöjen ottaa poikien taskuista - !! - makeita *lallattelee ja loilottelee :D*....nythän myö tehhäänkin niin että keitetään kahvit/teetä ja istutaan toviksi alas huokaisemaan :)...

Saankos mie kaveria tähän puuhaan :)? Mitä laitetaan?
Kahvi maistuisi ennnen päivän urheilusuoritusta, kiitos!

Vaan olipas se sekalaista seurakuntaa, mitä se laitto ja laittaa yhtä taivaalta alas tulemaan. Ihan huisin isoja, märkiä lumiarkkejakin se pudotteli :D...nyt on vallan pöwwöinen pehkokasani kiedottu pyyhkeen sisään, villasukat jalkoja lämmittämässä ja kylppäri täynnänsä märkiä vaatteita :D

...ja siltikin mua vielä kiehtois ajatus mennä tonne ulos pomppimaan ja happeilemaan :snotty:...sekopää :D

Mutta - toi sade vaan on (anteeksi taas kun hehkutan :ashamed:) :heart: - se puhdistaa, herkistää, rauhoittaa (jaa, vai rauhoittaako :D)...

Joo, mutta sitä kahvia! TiiBii...laitetaanko maitoa joukkoon, käytätkö sokeria vai - juotko myrkyn myrkkynä :D?

Miksköhän mun alkaa usein sateella tehdä mieli pullaa? :confused:

Oi :p!...lämmintä uunituoretta pullaa *nenämusiikit kohdillansa jo!*...sehän lämmittää sielua myöten, kun on tämmönen kylmähkö kelikin, joten en yhtään ihmettele että mieles tekee pullaa :)...

Ja hö, pitääköhän tässä ruveta jotain sitten leipomaankin nopeesti :D...pitänee tuumata, vaikka ei olekaan suunnitelmissa.

Maitoa kiitos, kolmannesmukillinen, mikrossa esilämmitettynä. :D

Sadekelissä paras osa on todella happirikas ilma. Sitä on kiva hengittää.
...daaa...että jotain latten- hahmotelmaa tilauksessa :)...oukkei, laitetaas tulemaan :D

Joo, tuo happirikkaus on just the word :)! Tekee hyvää ihan koko paketille, iholle, hiuksille, mielelle...works :)

Tosin...saishan toi ilma olla lämpimämpää mutta nyt täytyy tyytyä tähän mitä on..kyllä ne ihanat lämpimät kesäsateet ovat sieltä tulossa :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä