The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...ja päivänkutaletta kaikille :wave:

Just tässä arvon, että. Laitanko itteni piiiiiiitkäksi toviksi tonne puukuuriin tekemään tikusta asiaa :snotty:...vai haenko jesaria ja laitan ton huuliosastoni vähäksi aikaa sillä pakettiin :ashamed:

...taijankin nakata aivot narikkaan samantein ja olla ihan aasina :D

Mutta, elän edelleenkin siinä toivossa että kun saan edes keksittyä mitä taion ruuaksi tänään, niin se toisi seesteisyyttä ja harmoniaa torppaan (aika paljon ois tilauksessa, näemmä :D)...ja toi vinkuintiaanisuus häipyis tältä päivää jonnekin muualle osoitteeseen.

Ja - koskapa tässä on Laura mielessä, niin:
K. Röyhkä - Lauralle
https://youtu.be/Y8tFuHVC0Aw

..ja mä niin hassuna tykkään tästä jotenkin :)

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
...perhosista tulikin mieleen, että oliko huikeeta olla tuolla pikkuteillä reinopertillä pärräämässä ja menemässä kun oli semmosta törkeetä ylösnousemusta ja heti perään humps- alamäkeä...hiukanko tuntui vatsanpohjassa lepatusta :D - oli aika vinkeetä. Autostakin huomaa kyllä, että joku "pikis" on tullu kiskottua, pohjavärihän oli...tota..:snotty: :D

Hyvää treeniä kesää silmällä pitäen, sitä kuitenki joutuu riekkumaan jossain ihan älyvapaassa laitteessa :D...jos huono mäihä käy ;)...

IhQ
Voi ei ku väsyttää. Syötiin ruoka ja juotiin kahvit jälkkäreineen (eilisiä kakkusten jämiä) niin erehdyin käymään pitkälleen, pikkuisen vaan vajuttelemaan..tjaah, heräsin hetken päästä ku ovikello soi.
Ei passais nukahtaa, oon aina sit herätessä ihan tööt enkä tajuu mitään. Ollaan kohtapuoliin sinne leffaankin lähössä. Sinne ei kyllä osteta mitään herkkuja mukaan.

Voi ei ku väsyttää. Syötiin ruoka ja juotiin kahvit jälkkäreineen (eilisiä kakkusten jämiä) niin erehdyin käymään pitkälleen, pikkuisen vaan vajuttelemaan..tjaah, heräsin hetken päästä ku ovikello soi.
Ei passais nukahtaa, oon aina sit herätessä ihan tööt enkä tajuu mitään. Ollaan kohtapuoliin sinne leffaankin lähössä. Sinne ei kyllä osteta mitään herkkuja mukaan.
Mitä te meette kattomaan :)?

..ja mä lähden nyt keittiön valloitukseen tekemään jotain a la Freeze ja huudattamaan musiikkia ja joikaamaan eittämättä mukanakin :snotty:...onneksipa ei ole naapureita kuulemassa :D...voin antaa tulla urku auki vaan ja puhdistaa ilmaa ja lopulta nauraa hekottaa itelleni :D

:wave: - katellaas taas :)

Kyllä ei muun väriset tulppaanit pysy hengissä kuin keltaiset...eilen ostin punasia ja nyt puolet on jo kuollut.Sama oli liilojen kanssa...keltaset on aina pysynyt hyvinä viikon verran ja enemmänkin. Mistä se johtuu?

Yksin höpisen mut ... Onkos jollain tietoa jos tilaa lippupalvelusta liput niin tuleeko sieltä liput postiin/kotiin vai pitääkö ne tulostaa ite? ja entäs miten voi olla että ennakkoliput maksaa x summan mutta lippupalvelusta ne on 2e kalliimpia(käsittelykulut joo) mut miten silloin voidaan mainostaa et ennakkoliput on sen ja sen hintasia...varsinkin kun ei ole missään edes tietoa mistä niitä ennakkolippuja saisi...muutakun tilaamalla lippupalvelusta ja sillon ne on sen 2e kalliimpia. Ja ei,ei se lippu siihen 2e kaadu mutta mietin vain.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä